Steinar til Notodden?
Jeg etter min mening, syntes FFK skulle leid ut Steinar jeg...
Jeg vet at det er mange som IKKE liker han, og jeg vet vi har fått en ny god keeper i Rami Shaaban.... Men jeg syntes Steinar skulle fått blitt i klubben... men det er nå min mening da
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Som jeg skrev i en annen tråd hvor denne potensielle overgangen var nevnt, så er vel dette gode nyheter for Staw? Han får vi i hvert fall glede av den dagen Shaaban er ferdig i klubben, det tror jeg ikke vi får av Sørlie...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av SirLion
Her er en gladmelding til alle som IKKE liker Steinar Sørlie: Her står det http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060111/SISTENYTTFFK/60111022 at Jan Halvor Halvorsen i Notodden vil ha Steinar Sørlie...
Jeg vet at det er mange som IKKE liker han, og jeg vet vi har fått en ny god keeper i Rami Shaaban.... Men jeg syntes Steinar skulle fått blitt i klubben... men det er nå min mening da
Dette kan vel også være en gladmelding for alle oss som er glad i Steinar.
Steinar vil bli dypt savnet i FFK og Fredrikstad fordi han er en kjernekar, men det sier seg jo selv at Steinars sjanser til tippeligaspill er minimale etter at FFK skrev avtale med Rami Shaaban.
Og da er det antagelig også det beste for Steinar å komme til en klubb som Notodden, som satser stort på opprykk.
Dersom det blir noe av overgangen vil jeg ønske Steinar lykke til videre. Kanskje Steinar bidrar til at vi kan møte Notodden i tippeligaen om 2-3 år, hvem vet..
FFK på toppen i 2006
Men tror nok hans tid i FFK er forbi nå.
Ser ingen grunn til å leie han ut.
Shabaan 1. keep, Lasse Staw 2. keep... Bra nok det.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg tviler på at Staw finner seg i å sitte på benken i 3 år.nei der kom du med noe smart Rune. du mener da Rami blir aldri syk eller skadet på 3 år?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg tviler på at Staw finner seg i å sitte på benken i 3 år.nei der kom du med noe smart Rune. du mener da Rami blir aldri syk eller skadet på 3 år?
Pirk, jeg snakker ikke om sporadiske innhopp. Hvis Rami blir langtidsskada ( la oss si 6-9 mnd. ), så kommer FFK til å leie inn en ny keeper i steden for å bruke Staw.
Opprinnelig postet av keiko99
seff vil dem leie inn en keeper, men de vil nok ikke få leie en keeper som rami sin kaliber å da leier dem en som kansje blir keeper bak lasse staw. Lasse vil nok få muligheten. kansje i en cup kamp eller sånt.. hvem vet det for tiden vise.
Greit at de ikke hadde greid å få leid inn en med Rami sin kaliber. Men at de hadde leid inn en keeper bak Staw ?? Aldri i livet. Hadde vi hatt Staw som fast keeper kommende sesong så hadde vi mest sannsynlig ramla ned. Lasse er nok ikke fornøyd med å ha sporadiske innhopp i løpet av de neste 3 åra. Mest sannsynlig har han forsvunnet til en annen klubb innen de 3 åra har gått.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Lasse Staw er så vidt jeg vet 18 år. Det er ikke mange 18 åringer som har vært førstekeeper i tippeligaen, om noen. Han vil kunne trene med en dyktig keepertrener, med en keeper som har erfaring fra premier league og som har landslagsambisjoner. Trene gjør man hver dag. Kamper er en gang i uken. Jeg vil tro at det er trening man blir god av, og at Staw derfor har større utviklingspotensiale som 2. keeper i FFK enn en 2. div klubb. Det er vel forresten ikke så vanlig med 18 åringer som 1. keeper i 2. div heller?
Spørs om Staw selv er tålmodig nok til å sitte på benken i 3 år. Det tviler jeg på. Etter 3 år er han 21 år. At han sitter der dette året og kanskje et til er vel det beste vi kan håpe på. Etter å ha passert 20 så burde han vel ærlig talt ha fått seg fast jobb som burvokter.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg mener en 18år gammel keeper, (som ikke er noen stjerne) burde være mer ydmyk, nå er jeg lei av sytinga. (hvis han gjør det)
Hvis du leser her Staw: Du er HELDIG som blir satset på av et TL-lag fra du er så "liten". Håper du blir vår 1.keeper om 2-3år.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Opprinnelig postet av Brukernavn
Enig Costanza,...
Jeg mener en 18år gammel keeper, (som ikke er noen stjerne) burde være mer ydmyk, nå er jeg lei av sytinga. (hvis han gjør det)
Hvis du leser her Staw: Du er HELDIG som blir satset på av et TL-lag fra du er så "liten". Håper du blir vår 1.keeper om 2-3år.
Som jeg skulle sagt det sjøl. Du trenger å utvikles. Lasse, du kan jo ha litt over 20 år igjen av karrieren din som keeper, så vær tålmodig og snapp opp alt du kan få av treningstips og gode råd av blant annet Rami. Din tid som TL-keeper vil komme, men ikke enda. Fortsatt lykke til i din fotballkarriere.
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
Opprinnelig postet av SirLion
Her er en gladmelding til alle som IKKE liker Steinar Sørlie: Her står det http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060111/SISTENYTTFFK/60111022 at Jan Halvor Halvorsen i Notodden vil ha Steinar Sørlie...
Endelig!!! Dette var på høy tid.
Det er tilstrekkelig med Staw som reservekeeper, og evt leie en mer erfaren keeper ved en langtidsskade på Shaaban.
Får virkelig håpe at Shaaban lever opp til de forventningen vi har til han..
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Superboy
Får i det minste håpe han treffer tribunen litt sjeldnere ved utspill enn det Steinar gjorde... ;)
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av Brukernavn
Enig Costanza,...
Syting?? Vi må åpne øya her og se at 3. divisjon IKKE er god nok matching for et av de største keepertalentene i distriktet på mange, mange år.. Mulig jeg har sovet litt i timen, men jeg har i hvert fall ikke sett noe syting fra Staw utad i media.
Nå er det sånn at vi har sannsynligvis en meget god 1.keeper i Rami Shabaan, og da syntes jeg klubben burde sett ann forholdene for en leieavtale med for eksempel en 2.divisjonsklubb, og kanskje beholde Stainardo et år til.
Opprinnelig postet av bjorn
Har hørt det samme at han er uønsket om det er det rette ordet å bruke, lykke til videre Steinar...
Å være uønsket er neppe det rette utrykket.
Steinar har fått den samme beskjeden som mange andre spillere i Norge får spesielt mellom to sesonger, nemlig at de ikke blir satset på lenger og derfor kan se seg om etter en annen klubb å spille for.
Ordet uønsket passer svært dårlig når det gjelder Steinar. Han har mange venner i Fredrikstad og er antagelig den mest populære blandt både spillere og supporterne. Dessuten er Steinar en av de to siste spillerne som har spillt 2. divisjons fotball for FFK, nå er det kun Czwartek igjen.
Derfor er det nok med vemod og takknemlighet nå hele Fredrikstad ønsker Steinar lykke til videre.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes faktisk Steinar fikk ufortjent mye pepper etter Vårsesongen, og etter min mening var det helt feil at ALH tok over Keeperplassen på Høsten........ Steinar kom riktignok inn på slutten og var sterk delaktig i at FFK reddet plassen........ Utover det synes jeg det er helt riktig å satse på Staw som 2 Keeper.........det at ALH fikk spille mere en steinar skyldes trener teamet.. så jer er enig med deg der. merklig at dem drev slik. (dem er: Drillo,kte,pea)
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av bjorn
Har hørt det samme at han er uønsket om det er det rette ordet å bruke, lykke til videre Steinar...
Å være uønsket er neppe det rette utrykket.
Steinar har fått den samme beskjeden som mange andre spillere i Norge får spesielt mellom to sesonger, nemlig at de ikke blir satset på lenger og derfor kan se seg om etter en annen klubb å spille for.
Ordet uønsket passer svært dårlig når det gjelder Steinar. Han har mange venner i Fredrikstad og er antagelig den mest populære blandt både spillere og supporterne. Dessuten er Steinar en av de to siste spillerne som har spillt 2. divisjons fotball for FFK, nå er det kun Czwartek igjen.
Derfor er det nok med vemod og takknemlighet nå hele Fredrikstad ønsker Steinar lykke til videre.
Når ble du talsperson for hele Fredrikstad ?
Det hele kommer an på hvor fint papir du pakker det inn i, budskapet blir det samme.
Opprinnelig postet av denialsander
Får i det minste håpe han treffer tribunen litt sjeldnere ved utspill enn det Steinar gjorde... ;)
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Opprinnelig postet av denialsander
Er ikke rart at så mange havna på utsiden. Han prøvde jo å treffe Hoås.
Er det mulig å bomme så mye på den svære kællen der da?
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Kommer til å savne deg Steinar... Du er en kjernekar, og en humørspreder jeg aldri har sett maken til... Kommer aldri til å glemme deg, uansett hva som skjer!
Opprinnelig postet av Patrioten
Lasse er jo ikke spilleklar før sommeren, eller høsten. Hvem skal da være resvere keeper til han er frisk, blir vel keeperen fra Kvik
Hvor har du det fra, Patrioten?
Sist jeg snakket med Jerry, sa han at skaden ser ut til å bli leget 2 måneder raskere enn man først hadde regnet med og da vil det si at han kan være spilleklar i begynnelsen av Mars iflg min hoderegning.
FFK på toppen i 2006
I følge Tv 2, rekker han neppe seriestarten, men er muligens klar til 4 eller 5 serierunde.
Den informasjonen har de antageligvis fått fra Sørlie, som tydeligvis ikke er så opptatt av fakta. Synes det er patetisk hvordan han føyer seg inn i rekken av furtende hengehuer som har blitt veid og funnet ubrukelig av FFK(ref. Ringberg, Risholt).
Synes ikke Steinar fortjener tittelen "furtende hengehue", kanogvetalt. Han har vel ikke akkurat sutra noe særlig til media? Jeg synes han har taklet denne saken på en god måte. Akkurat som han takla det å bli satt på tribunen da Myhre kom til klubben. Han tok tak og skulle trene knallhardt for å ta opp kampen, slik han gjorde ifjor vinter da han benket Alex.Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Tv 2, rekker han neppe seriestarten, men er muligens klar til 4 eller 5 serierunde.
Den informasjonen har de antageligvis fått fra Sørlie, som tydeligvis ikke er så opptatt av fakta. Synes det er patetisk hvordan han føyer seg inn i rekken av furtende hengehuer som har blitt veid og funnet ubrukelig av FFK(ref. Ringberg, Risholt).
Det han sier til FB idag er at han ikke synes det er noe særlig å føle seg uønsket, og det er det vel ingen som synes?
Det at du betegner Ringberg og Risholt som ubrukelige gidder jeg ikke å kommentere engang.
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Hvor ofte opplever man at dette skjer med spillere i andre klubber? Det er tredje gangen, hvis vi ser bort fra ALH som også gjorde noe av det samme, på et halvt år.
Når han stiller opp i TV2 sporten under overskriften "Helten er uønsket" synes jeg han fortjener at jeg kaller ham et furtende hengehue. Dette er jo noa av det samme som Ringberg og Risholt gjorde.
Hvor ofte opplever man at dette skjer med spillere i andre klubber? Det er tredje gangen, hvis vi ser bort fra ALH som også gjorde noe av det samme, på et halvt år.
Sørlie bestemmer da virkelig ikke overskriftene som nettavisen velger å bruke??
Utsagnene han har til nettavisen i den artikkelen syns jeg forøvrig er helt greie.....
Og jeg spør igjen. Er det vanlig at spillere går ut å syter i riksdekkende media når de opplever mistillit i en TL klubb? For FFK sin del skjer dette ofte.
En liten rettelse på hvor informasjonen kommer i fra.
Dene opplysningen kommer i fra FFK sin egen lege, og utalelsen er vel ut i fra hva som er mest vanlig med denne type skade, Men samtidig skal det sies at legen, og fysoterapeuten ikke har hatt noen kontrol siden i nov.
Lasse skal til sjekk i løpet av en 14 dagers periode, og selv regner han da med at han kan begyne med ball igjenn da.
Han har brukt tiden godt med å bygge opp muskelatur, både i forbindelse med skaden, samt ellers. Så han er pr i dag alikevell godt trent i forhold til mage andre i a troppen.
At Steinar står frem i tv2 på denne måten er sikkert ikke hans idde, men for en jornalist vil dette uansett være en sak.
Så Steinar skal ikke skytes for dette syntes jeg. Litt småfurten vil han ha lov til å være dette er tros alt jobben hans, de fleste ville blit lit småfurten om de mistet jobben sin.
Men husk uansett så er det pressen som lager saken, ikke Steinar.
Vil også med dette ønske han lykke til videre, for dette som nå skjer var det bare et tidspørsmål om uansett, og det vet Steinar.
Opprinnelig postet av Anne
En liten rettelse på hvor informasjonen kommer i fra.
Dene opplysningen kommer i fra FFK sin egen lege, og utalelsen er vel ut i fra hva som er mest vanlig med denne type skade, Men samtidig skal det sies at legen, og fysoterapeuten ikke har hatt noen kontrol siden i nov.
Lasse skal til sjekk i løpet av en 14 dagers periode, og selv regner han da med at han kan begyne med ball igjenn da.
Han har brukt tiden godt med å bygge opp muskelatur, både i forbindelse med skaden, samt ellers. Så han er pr i dag alikevell godt trent i forhold til mage andre i a troppen.
At Steinar står frem i tv2 på denne måten er sikkert ikke hans idde, men for en jornalist vil dette uansett være en sak.
Så Steinar skal ikke skytes for dette syntes jeg. Litt småfurten vil han ha lov til å være dette er tros alt jobben hans, de fleste ville blit lit småfurten om de mistet jobben sin.
Men husk uansett så er det pressen som lager saken, ikke Steinar.
Vil også med dette ønske han lykke til videre, for dette som nå skjer var det bare et tidspørsmål om uansett, og det vet Steinar.
Takk for en fin oppsummering når det gjelder situasjonen til Lasse Staw, Anne.
Er også helt enig med deg i alt du skriver om Steinar Sørlie.
FFK på toppen i 2006
Jeg refererer ikke til artikkel i Nettavisen, men til intervju på TV2 Sporten.
Og jeg spør igjen. Er det vanlig at spillere går ut å syter i riksdekkende media når de opplever mistillit i en TL klubb? For FFK sin del skjer dette ofte.
Kan det ha noe med klubbens manglende evne til å opptre profesjonelt? En sak har som regel minimum 2 sider...
"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen
veeeeel, sier nå jeg
God bedring Enerly
Er det noe som tyder på at klubben ikke har opptrådt proffesjonelt overfor Sørlie, Ringberg, Risholt og ALH?Eller er det dem som er svake og ikke tåler å høre sannheten ?
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Vist klubben ikke har behov for ham lengere og fristiller ham slik at han lettere kan gå til en annen klubb er jo dette fint gjort av klubben.
Jeg synes fremgangsmåten som er gjort her, med Steinar, virker svært profesjonell av klubben:
-de gir klar og tydelig beskjed til spilleren at han ikke blir satset på (direkte, ikke via media - iallefall som jeg har sett)
-de "belønner" lang og tro tjeneste med en sluttpakke (som vil gjøre det enklere for Steinar å finne ny klubb, siden det da er 100% klart at FFK ikke vil kreve noe for ham).
Det vi har sett av andre lag i eliteserien er viktigheten av å ha en administrasjon som driver 100% profesjonellt, etter sunne økonomiske prinsipper (sikre inntekten først - deretter bruker man penger) og som i tillegg viser interesse av å lære av tidligere feil (ref. intervju med Mokkelbost).
I tillegg er vi i ferd med å få et nytt og flott (forhåpentligvis) stadioannlegg, noe som vil gi rom for ytterligere økning i markedsbudsjetter og andre inntekter.
Jeg er godt optimist.
Det som "mangler" er enda større satsning på våre unge og flotte talenter, men det har jo blitt signalisert - så nå kan jeg egentlig ikke vente på at sesongen skal starte....
:-)
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Vist klubben ikke har behov for ham lengere og fristiller ham slik at han lettere kan gå til en annen klubb er jo dette fint gjort av klubben. Selvfølgelig har han rett til å bli i klubben og heve lønn, men han kommer ikke til å få spille. Trenern må få lov til å bestemme hvem han skal bygge laget rundt. Sørlie bør være proff nok til å trekke seg tilbake og gi plassen sin til Staw som har en større fremtid.
Jeg synes klubben inntil nå har oppført seg veldig ryddig i denne saken, men man må ikke glemme at Steinar har et år igjen av sin kontrakt og har derfor sine rettigheter som det må ordnes opp i.
Derfor er det ikke for Steinar bare å trekke seg tilbake og gi plassen til Staw. Egentlig er det ikke det det handler om i det hele tatt. Det det handler om er at Steinar kan gå på trening og heve sin kontraktsmessige lønn fra FFK i hele 2006, dersom han ønsker det.
Derfor er det også fullt fortåelig at Steinar ønsker å bli enig med Klubben om en sluttpakke, før det i det hele tatt snakkes om overgang til noen annen klubb.
Jeg oppfattet ikke innslaget på TV for et par dager siden som noe negativ kritikk av FFK, men at innslaget var en god reklame for Steinar Sørlie er det vel ingen tvil om.
Håper alt ordner seg, slik at begge parter blir fornøyd.
FFK på toppen i 2006
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Synd for steinar dette. Nå vet jeg ikke eksakt hvor mye han ble tilbudt, men det må da være bedre å gå til en klubb hvor han har tillit enn å bli i FFk, kun for heve lønn. Kan jo selvfølgelig skje uventede ting, og at sørli får sjanse, men nå er han i utgangspunktet 3.keeper bak Staw og Shabaan.
Som jeg har sagt tidligere, hadde det beste vært og leid ut til Staw til en andre eller første divisjonsklubb nå. Men det skjer vel ikke det heller.
Opprinnelig postet av Kristian B
Synd for steinar dette. Nå vet jeg ikke eksakt hvor mye han ble tilbudt, men det må da være bedre å gå til en klubb hvor han har tillit enn å bli i FFk, kun for heve lønn. Kan jo selvfølgelig skje uventede ting, og at sørli får sjanse, men nå er han i utgangspunktet 3.keeper bak Staw og Shabaan.
Som jeg har sagt tidligere, hadde det beste vært og leid ut til Staw til en andre eller første divisjonsklubb nå. Men det skjer vel ikke det heller.
Jeg tror rett og slett ikke Steinar orket tanken på å flytte fra Fredrikstad.
Selv om han i utgangspunktet blir 3. keeper, så er jo det noe som fort kan forandre seg, det har vi jo sett før.
Når Steinar nå blir i klubben, så kommer han helt sikkert til å yte max. for å bli best mulig, han er rett og slett ikke typen til å bli ut kontraktstiden bare for å heve lønn fra klubben. FFK`s planer om å knytte til seg Bråthen i fra Kvik Halden bør nå ihvertfall utsettes til 2007 eller skrinlegges.
For meg er det en gledens dag at Steinar blir i klubben, det synes jeg han har fortjent.
FFK på toppen i 2006
Men siden han ikke er tiltenkt en rolle i troppen, kan situasjonen brått bli at han kun er i klubben og hever lønn.
Men ting kan jo som sagt skje, og Steinar kommer sikkert til å få en sjanse i løpet av sesongen.
Det viktigste er at Lasse Staw fortsetter å utvikle seg i riktig retning, og da MÅ han minst være 2. keeper til året. Så han ikke blir rammet av nye skader.
Steinar har vært, og kan fremdelse komme til å bli en viktig mann for FFK.
Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.
Opprinnelig postet av JJunior
P4 henviser kun til FB, så jeg vil tro at P4 har misforstått saken helt....
Hvorfor ble jeg ikke overrasket over det? ;)
Fuh! Fuh! Fuh!
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com
Opprinnelig postet av Bob Page
Jeg har ikke gjort meg opp en mening for eller i mot Sørlie, men har sett en tendens til at han går ut i media å syter og klager hver gang det går han litt i mot i klubben ved at han blir vraka som førstevalg som keeper og det syns jeg egentlig er ganske smålig av ham. Greit nok at han er litt deppa for å bli vraka, men å gå ut i media hver gang å klage sin nød syns jeg er å gå over streken. Alle spillere blir vraka en eller annen gang, kortere eller lengre perioder...
Går STEINAR til media tror du, eller er det slik at journalistene kontakter Steinar for å få en kommentar til situasjonen? Steinar var FFKs store helt etter RBK-kampen ifjor. Når han etter det blir benket - eller satt ut av laget helt - er det naturlig at journalister følger opp.
Det som Steinar har sagt offisielt kan jeg ikke helt se på som syting og klaging, snarere heller bekreftelse av en faktisk situasjon.
Det må også for "#%¤¤T%Q"#¤" være lov for en fotballspiller å si at han eller hun misliker situasjonen som er oppstått? Noe annet ville vel være å gi uttrykk for at han eller hun har så lave ambisjoner at det er helt ok å bli satt ut av laget.
F__n, jeg er lei av dere som sutrer og syter over dette. Er det noen som fortjener kritikk for furting - så er det jaggu dere.
(og nå sutra jeg óg). ;)
Fuh! Fuh! Fuh!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914