Husk meg
Brukernavn
Passord

Innsamling av penger til spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 jan 06, 14:04
Vi snakket jo om det i fjor, men da ble jo ikke noe av det. Kanskje mer akktuelt i år, siden økonomien ikke er så bra i forhold til flere spillerkjøp, er det noen som har noe forslag til hvordan vi kunne hjulpet klubben med det?

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 15 jan 06, 16:51
Personlig mener jeg at en innsamling av penger til klubben kun skal skje hvis klubben lider under store økonomiske problemer. Det gjør ikke FFK nå, og da synes jeg ikke noen innsamling til en evt ny spiller er på sin plass.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 15 jan 06, 18:29
Opprinnelig postet av Kristian B
Personlig mener jeg at en innsamling av penger til klubben kun skal skje hvis klubben lider under store økonomiske problemer. Det gjør ikke FFK nå, og da synes jeg ikke noen innsamling til en evt ny spiller er på sin plass.

Det er da ingen krise hverken med økonomien eller med spillermateriale i FFK.
Det bør ihvertfall vente til etter 1. juli. Da vet vi mer både når det gjelder økonomien og hva vi evt. trenger av nye spillere.
Og dersom det blir aktuelt må det gjøres i samarbeid med Eggen/klubben.

FFK på toppen i 2006

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 15 jan 06, 20:03
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
.

Syns vi fortsatt mangler en fullgod erstater til Dagfinn.. Tror hverken Mackie eller Berg er best egna til høyrevingplassen..

United we stand, devided we fall!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 jan 06, 22:45
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Kristian B

Det bør ihvertfall vente til etter 1. juli. Da vet vi mer både når det gjelder økonomien og hva vi evt. trenger av nye spillere.
Og dersom det blir aktuelt må det gjøres i samarbeid med Eggen/klubben.

Hvorfor skal vi vente med det, av erfaring de siste årene viser jo at stallen er for dårlig. For engangs skyld kan vi være tidlig ute og slippe å rote i bunnen

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 16 jan 06, 00:24
Opprinnelig postet av Patrioten
(...) Hvorfor skal vi vente med det, av erfaring de siste årene viser jo at stallen er for dårlig. For engangs skyld kan vi være tidlig ute og slippe å rote i bunnen

Hvordan kan du si at av erfaring er stallen for dårlig? Vi har da aldri startet noen sesong med denne stallen før?

Bare for å ha det klart: jeg sier slett ikke nei takk til en eller to toppspillere til, men jeg synes det blir å svartmale situasjonen å slå fast allerede nå at stallen er for dårlig. Vi skal for eksempel ikke glemme at vi har mange unge spillere i stallen, og vi bør kunne forvente at et par av dem hever seg fra i fjor. Og hvis Rami blir den forsterkningen vi håper på, synes jeg definitivt vi ser sterkere ut enn i fjor. Hvis vi alle bare legger inn etpar ord om at vi unngår skader i aftenbønnen fram mot seriestart, synes jeg vi ser konturene av et lag som har alle muligheter til å ta et steg videre.

Bjørn Jervell Hansen

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 jan 06, 05:26
Hvorfor skal vi vente med det, av erfaring de siste årene viser jo at stallen er for dårlig. For engangs skyld kan vi være tidlig ute og slippe å rote i bunnen

Er enig med deg der egentlig, det er bedre å handle inn kvalitet nå, enn når serien er halvspilt. Den eneste solide forsterkningen vi har fått er Shaaban, men alle klubbene rundt oss har også forsterket (og vi har mistet Enerly på høyrekanten) Jeg tror i hvert fall at TL i år blir enda jevnere enn i fjor...

For å si det enkelt:

Bedre å være føre snar, enn nedrykksklar

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 16 jan 06, 11:39
Opprinnelig postet av FFK1903

Er enig med deg der egentlig, det er bedre å handle inn kvalitet nå, enn når serien er halvspilt. Den eneste solide forsterkningen vi har fått er Shaaban, men alle klubbene rundt oss har også forsterket (og vi har mistet Enerly på høyrekanten) Jeg tror i hvert fall at TL i år blir enda jevnere enn i fjor...

For å si det enkelt:

Shaaban er en klar forsterkning, i tilegg skal både Kvisvik og Bjørkøy spille hele sesongen for oss. Vi er nok vesentlig sterkere enn vi var på samme tid ifjor

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 jan 06, 11:54
Opprinnelig postet av FFK1903

For å si det enkelt:

Alle ønsker vi vel et par skikkelige forsterkninger før seriestart, slik at vi kan ligge godt plantet på øvre halvdel til sommeren (noe jeg tror vi gjør uansett). 
Men nå er det helt tydelig at klubben ønsker å dempe det store forventningspresset som alltid er i Fredrikstad, med å gå ut å legge frem et budsjett med fakta og realiteten slik den er pr. dags dato, Og i det budsjettet og med den spillerpoolen som er igjen fra sist år, så ligger det altså ikke ann til et par fete forsterkninger.
Når det er sagt så tror jeg det jobbes seriøst i klubben både med hovedsponsor og spillerpool, slik at klubben vil finne økonomi til å forsterke med minimum en god forsterkning til før seriestart.
Eggen har sagt fra at han ønsker å forsterke med to spillere i tillegg til de vi har fått og han pleier å få det som han vil, så det beste vi supportere kan gjøre nå er å vente å se og prøve å være litt tålmodige.

FFK på toppen i 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914