Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Viborg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 jan 06, 15:17
Til deresom lurer på klokkeslett og når begynner er det fredag klokken 19
http://www.bergil.no/kurs_seminar/Fotballplakat.pdf

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 jan 06, 16:36
så fin link det var da..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Aristokraten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jan 06

Lagt til: 15 jan 06, 19:08
Jeg vet ingen ting om denne kampen Hvor spilles den? på stadion?

Enerly skal ha ros for sin opptreden i ffk-drakt.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 15 jan 06, 19:24
Det er vel i Østfoldhallen om jeg har forstått riktig.

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 jan 06, 12:02
Prisnivået på denne turneringa er for høyt. For meg så er dette vanlig treningskamper, og da betaler jeg ikke 110 kr. for første kampen eller 150-170 kr. for finaler. Så derfor holder jeg meg hjemme.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 17 jan 06, 19:03

Helt enig med deg Rune! Jeg gidder ikke å se på en treningskamp for 110 kroner.... Prisen burde vært 50 kroner...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 jan 06, 21:45
Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Helt enig med deg Rune! Jeg gidder ikke å se på en treningskamp for 110 kroner.... Prisen burde vært 50 kroner...

70 kr. er vel vanlig pris for treningskamp ?? Bare fordi det er en liksom-turnering så setter de opp uforholdsmessig mye på disse, forstå det den som kan.

Konnerud

Knøttespiller

Ble medlem: 07 jan 06

Lagt til: 17 jan 06, 22:05
Gratis?

Leve Godset og FFK

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jan 06, 23:03
Dere som klager over en slik pris som dette håper jeg for dere egen del at dere ikke var med i diskuskjonen angående å sette opp prisen på PH for at folk ikke synger. hva har dette med det å gjøre da keiko99 ?  hmm ikke noe, men jeg vil ikke kalle dere gjerrig, men det er vel ikke langt unna.  trodde ikke supportere reagerte på pris for å se ett nytt FFK lag i aksjon, men så feil kan en ta.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 17 jan 06, 23:13
Opprinnelig postet av keiko99
Dere som klager over en slik pris som dette håper jeg for dere egen del at dere ikke var med i diskuskjonen angående å sette opp prisen på PH for at folk ikke synger. hva har dette med det å gjøre da keiko99 ?  hmm ikke noe, men jeg vil ikke kalle dere gjerrig, men det er vel ikke langt unna.  trodde ikke supportere reagerte på pris for å se ett nytt FFK lag i aksjon, men så feil kan en ta.

Hvorfor skal vi betale like mye penger for å se FFK spille vesentlig dårligere enn de gjør midt i sesongen? Og at det er dårligere fasiliteter?

United we stand, devided we fall!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 17 jan 06, 23:40
Pengene går jo til utviklinga av Østfold fotballen, og 110 kr er to pils på byen..

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 18 jan 06, 00:10
Opprinnelig postet av bønna

Hvorfor skal vi betale like mye penger for å se FFK spille vesentlig dårligere enn de gjør midt i sesongen? Og at det er dårligere fasiliteter?

Hvordan kan du påstå at de kommer til å spille vesentlig dårligere enn de kommer til å gjøre midt i sesongen? er du synsk? 
Selv om FFK normalt skal være i bedre form når sesongen starter, så bør dette alikevel bli innholdsrike og morsomme kamper. 
Dessuten så er prisene helt normale i forhold til tilsvarende treningskamper både i 2004 og 2005.
Men selvfølgelig så vil det uansett pris være noen som synes det er for dyrt og da får jo heller de holde seg hjemme.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jan 06, 00:13
Til Bønna.. at du ikke føler deg flau som begynner å stille spørsmål til dette. vi lever i 2006 og klarer du ikke å betale det uten å lage syt. spør jeg deg om du ELSKER FFK så vet jeg du sier: "klart jeg gjør det, men å bruke noen få kr for å se på laget kan du ikke..

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 18 jan 06, 07:06
Til Bønna.. at du ikke føler deg flau som begynner å stille spørsmål til dette. vi lever i 2006 og klarer du ikke å betale det uten å lage syt. spør jeg deg om du ELSKER FFK så vet jeg du sier: "klart jeg gjør det, men å bruke noen få kr for å se på laget kan du ikke..

Til Snæbbus: Nei, jeg er ikke synsk, men ut i fra de erfaringene jeg har sett fra tidligere kamper på denne tiden av året så er de langt i fra toppform(uten unntak).. Innholdsrike og morsomme, ja mulig det, men å si at det rettferdiggjør prisen på treningskamper i Østfoldhallen på vintern, når man får fotball av Tippeliga-klasse til samme prisen på våren/høsten, mener jeg er feil!

Til keiko99: Jeg er 19 år og i dårlig betalt arbeid, det sier seg selv at jeg må passe økonomien bedre enn det en mann på 33 år gjør, samme om det er 2006 eller 1986.. Å det å stille spørsmål ved om jeg elsker laget mitt eller ikke er idiotisk, jeg har sett hver eneste kamp på stadion og prøvd å fått med meg de fleste bortekamper siden jeg var 9 år gammel, og selvfølgelig skal jeg se kampene i Østfoldhallen..

Alikevel syns jeg det er blodsuging av de som er arrangement-ansvarlig for denne turneringen, er ikke det utrolig?

United we stand, devided we fall!

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 18 jan 06, 10:34
Så lenge lagene stiller med sitt antatt beste mannskap, så er prisen grei. Hadde de gjort som i fjor og tatt full pris en kamp med 2 eller 3 a-spillere, så hadde det vært dårlig, og jeg ville ikke møtt frem.

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 18 jan 06, 10:53
Angående denne miniturneringen...fra f-b.no: "Arrangøren, Østfold Fotballkrets, må ha rundt 3.200 tilskuere for å komme i mål. Man har kalkulert med 4.800." Hvordan i all verden skal man få plass til så mange inne i Østfoldhallen? Har jeg gått glipp av bygging av nye tribuner eller noe sånt?

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 18 jan 06, 11:33
Det skal jo ikke være 4800 på en kamp. De trenger 4800 på alle fire kampene, det vil si 1200 per kamp. Det er det plass til. Tror ikke det kommer så mange, men kommer det så mange, er det plass

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 18 jan 06, 12:08
Opprinnelig postet av bønna

Til Snæbbus: Nei, jeg er ikke synsk, men ut i fra de erfaringene jeg har sett fra tidligere kamper på denne tiden av året så er de langt i fra toppform(uten unntak).. Innholdsrike og morsomme, ja mulig det, men å si at det rettferdiggjør prisen på treningskamper i Østfoldhallen på vintern, når man får fotball av Tippeliga-klasse til samme prisen på våren/høsten, mener jeg er feil!

Etter min mening var treningskampen FFK spillte mot IFK Gøteborg (1 - 1) på denne tiden sist år en av de beste og morsomste kampene i hele 2005, så det stemmer jo ikke alltid at kampene er dårligere på denne tiden av året. 
Når FFK spiller sine første "riktige" treningskamper hvert år mot god motstand så pleier det å pirre de fleste supporterne til å møte opp for å se hvor laget står og kanskje spesielt for å se de nye spillerne i aksjon.
Når du kritiserer prisene så må du jo også tenke på hva inngangspengene skal dekke og det faktum at arrangøren må ha 3600 tilskuere inn i Østfoldhallen disse dagene for i det hele tatt å gå i balanse.

FFK på toppen i 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914