Husk meg
Brukernavn
Passord

Brian West har begynt å trene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 18 jan 06, 15:47

Brian West er i full gang med rehabiliteringen etter lyskoperasjonen for noen uker siden. Foreløpig trener han bare lett, men snart vil han prøve seg for fullt.
-Hvor vellykket operasjonen har vært får jeg først svar på når jeg tråkker til for alvor. Det vil skje under treningsleiren i Spania i neste uke. Det blir spennende å se hvordan det fungerer. Jeg krysser fingrene for at det går bra slik at jeg slipper en reprise av det som skjedde i fjor. Nå er jeg nemlig veldig tent på å spille for fullt igjen, sier FFKs hurtig til Demokraten.

Øyvind Hoås ble forøvrig opererert i går

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 18 jan 06, 17:35
Gode nyheter, i år får vi se en West i form og det kan bli veldig bra! Han får et mye bedre treningsgrunnlag i år.

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 18 jan 06, 18:15
Yippi!
Gleder meg til årets sesong og å se Brian i full vigør!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 jan 06, 18:17
Opprinnelig postet av Patrioten

Brian West er i full gang med rehabiliteringen etter lyskoperasjonen for noen uker siden. Foreløpig trener han bare lett, men snart vil han prøve seg for fullt.
-Hvor vellykket operasjonen har vært får jeg først svar på når jeg tråkker til for alvor. Det vil skje under treningsleiren i Spania i neste uke. Det blir spennende å se hvordan det fungerer. Jeg krysser fingrene for at det går bra slik at jeg slipper en reprise av det som skjedde i fjor. Nå er jeg nemlig veldig tent på å spille for fullt igjen, sier FFKs hurtig til Demokraten.

Øyvind Hoås ble forøvrig opererert i går

Er du sent ute med å lese avisa ??

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 18 jan 06, 18:41
Siste nytt om Christian Berg.

Christian Berg opplever noe av det samme som Brian West. Lysken krangler og i øyeblikket har Bodø-væringen ingen mulighet til å følge treningen for fulgt. - Jeg har slitt noen uker med dette nå, men føler vel at jeg er på bedringenes vei. Det er ingen grunn til å utfordre skjebnen ved å trå til for tidlig. I stedet trener jeg litt anderledes i øyeblikket, men det vil nok ikke vare lenge før jeg er tilbake for fullt. Som ellers trives i Fredrikstad,dette i følge Demokraten.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914