Disse starter i morgen
Rami
Pål
Bora
Raio
Are
Tarik
Mikal
Simen
Jonna
Martin
Michal T
Opprinnelig postet av Patrioten
Rami
Pål
Bora
Raio
Are
Tarik
Mikal
Simen
Jonna
Martin
Michal T (Mihaly Toth?)
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Jonna - Brenne - Røn - Tarik
Tronseth - Piiroja - Zivkovic - Czwartek
Shaaban
Sånn da eller? Eller Jonna på høyrekanten og Tarik på venstrekant?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Årets FFK stall, virker tynn, her er de som er aktuelle for benken i morgen.
Hans Erik Ramberg, Christian Petersen, Yherland McDonald og Lars Blixt og så er det tomt for spillere.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Regner med det blir slik du har skrevet det ja, fikk det opplest slik jeg skrev det.
Hans Erik Ramberg, Christian Petersen, Yherland McDonald og Lars Blixt og så er det tomt for spillere.
Sikker på det kun er disse på benken?!? Hva med Garro, Steinar, Jørgen Magnussen? Regner vel hvertfall med Steinar å Jørgen er der...
Opprinnelig postet av frekkrik
Regner med det blir slik du har skrevet det ja, fikk det opplest slik jeg skrev det.
Sikker på det kun er disse på benken?!? Hva med Garro, Steinar, Jørgen Magnussen? Regner vel hvertfall med Steinar å Jørgen er der...
Når vi snakker om stallen, må vi jo huske på at West, Berg, Hoås, Kvisvik og Bertelsen også er i stallen.
Flestepareten av disse er nok meget aktuelle for førsteelveren...
gleder meg til å se gutta igjen!
Opprinnelig postet av FFK1903
Wiig - Toth
Jonna - Brenne - Røn - Tarik
Tronseth - Piiroja - Zivkovic - Czwartek
Shaaban
Sånn da eller? Eller Jonna på høyrekanten og Tarik på venstrekant?
På treningene de siste dagene har det absolutt sett ut som om at Wiig spiller venstrekant og Jonna høyrekant, dersom vi spiller 4-4-2.
Jeg er litt usikker på om vi kommer til å spille 4-4-2, fordi Tarek også har spillt på hørekanten på treningen med Toth alene på topp i 4-5-1
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914