Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 14 feb 05, 11:12
Jeg fatter ikke hvorfor kiosksalget blir dratt inn i denne diskusjonen. Det er blitt sagt før og jeg sier det i gjen: Kiosksalget er der Rolvsøy IF som drifter i regi av Østfold Fotballkrets. FFK har overhodet ingen inntekter fra kiosksalget i Østfoldhallen!

Og hvorvidt det nye banedekket har betalt seg inn snart: Det nye teppet kostet 3,2 millioner kroner. Nå er jeg fullstendig klar over at FFK alene ikke skulle betale dette, men for å sette det i perspektiv så tilsvarer 3,2 millioner kroner i overkant av 29000 tilskuere som hver betaler 110 kroner...

Jeg kan forstå at noen synes at prisen er noe "stiv" for en treningskamp, men vi ser på fotball som underholdning eller folkens? Se ellers i samfunnet på hva som koster omtrent 110 kroner:

- 3 serier bowling
- 2 halvlitere
- 1 flaske vin
- 1 stor pizza
- kino og liten meny på Mc Donalads
- burgermeny
- to leiefilmer

Når alt kommer til alt så spørs det hva man ser på som god underholdning... For egen del så tar jeg like gjerne en kamp i Østfoldhallen fremfor to halvlitere...:D

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340