Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 25 sep 05, 23:07
Opprinnelig postet av Pk
Opprinnelig postet av Bjørnen

..og uten Drillo, så.....?

Som nesten nøytral web-tv tilskuer til dagens kamp er det en ting å si: Drillo alene skal ikke ha skylda for det som har skjedd i det siste. Mange som sviktet i dag. Hele laget. Drillo har ansvaret - og slutter jo ved sesongslutt. Men hvem kan ta tak og redde FFK nå hvis Drillo forsvinner? Hvem?!

Synes det er fælt å se hvor higne dere er etter å trekke frem enkeltpersoner når laget svikter. Det har vært forferdelig å se hvordan dere har behandlet Hoås. Det er latterlig å lese innleggene som prøver å legge skulda for dagens tap på Sørlie. Det er ille å se all hetsen av Drillo.

 

Blir FFK noe bedre av slikt?




Om de blir noe bedre gjenstår jo og se dersom det skjer noe, men det kan jaggu ikke bli noe dårligere....du har helt rett i at Drillo ikke skal ha skylden alene, men en stor del bør han definitivt ta ansvaret for! Higer etter å trekke frem enkeltpersoner? Er det ikke lov å være kritisk? Synes du virkelig Drillo har gjort en god jobb med FFK? Og just for the record: Sørlie skal ikke ha noe skyld for dagens resultat, og nr 2....hetsen av enkeltspillere som Hoås holder jeg meg for god for!


Det er forskjell på kritikk. Jeg skriver dette som "besøkende" og snakker generelt om inntrykket jeg får av å lese alle innleggene her på forumet. Synes mye av det som skrives her ikke er spesielt konstruktivt. Det er klart man blir frustrert når det går dårlig, men hets gjør ikke saken noe bedre. Når det er inntrykket jeg som besøkende får her, så kan jeg bare tenke meg hvordan spillerne og ledelsen kan oppleve dette. 

Jeg er mossesupporter og ønsker ikke å sette oss opp på noen høy hest i denne sammenheng. Rune Tangen hadde en tøff tid som hovedtrener. Ikke bare sportslig, men også på grunn av all dritten som han fikk av såkalte "supportere". 

Synes det var trist å se FFK i dag. (Utrolig at jeg skriver dette - hatet mot FFK har vært intenst og brennende i årevis) Hvor er gleden av å spille fotball? Hvor er innsatsen? Hvem tar ansvar? Det kollektive sviktet totalt i dag. Hvor er "stjernene"? Kvisvik og Dagfinn? Helt vekk!

Det er mye å ta tak i og det kanhende Drillo er feil mann. Men Eggen sitter jo på benken han også. De har ansvaret. Kritikken mot dem er sikkert berettiget, men det hjelper ikke med sjikanøse uttalelser, som jeg synes det er alt for mange av. Slik jeg så kampen (på et særs hakkete web-tv) kan ikke en eneste enkeltspiller klandres for tapet. 

Etterpåklokskap er utrolig lett tilegnet klokskap. Signalene vi fikk når Drillo tok over var at nå skulle det bli Royal League og greier. Drillo var kongen i Fredrikstad. Mye usaklig ble sagt da. Men med positivt fortegn. Irriterende for oss mossesupportere selvsagt. Men jeg har ikke med meg noen saltbøsse når jeg nå er på besøk. Som ekstern synes jeg det er ille å se hvordan enkeltpersoner får gjennomgå i Fredrikstad. Den enorme patriotismen FFK har nytt godt av de siste årene kan fort vise seg å være et tohodet troll.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340