Husk meg
Brukernavn
Passord

Kommer "Fotoalbumet" snart?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 29 apr 03, 10:50
Håper dere snart får igang fotoalbum siden, kult og se bilder fra de forskjellige kampene, åssen ligger det ann Holters?

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 29 apr 03, 10:51
Jeg får bare opp "fotalbumet er ikke tilgjengelig fra dene serveren" når jeg prøver å gå inn på det... Håper det kommer opp snart... F-b.no har jo også en del bilder Hector... :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 29 apr 03, 11:06
grunen her er det at host-it som er leverandør av webserver ikke har støtte for createimage. Så vi må evt. legge bildene på en annen server.

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 29 apr 03, 14:15
Når kommer det til å skje da? Om det skjer da... Hadde vært bra å fått en del bilder av gutta i aksjon :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 29 apr 03, 15:09
He, he. Det er kanskje litt flaut ja, men det er ikke lett å referere OG ta bilder fra en kamp samtidig! Dessuten har vi vært uheldig et par ganger...

Uheldig 1: I fjor fra kvikkampen har jeg en haug bilder fra FØR kamp, men brått var kamera tomt for batteri. Disse bildene vil komme.

Verken vi, eller jeg, har tidligere eid et digitalt kamera, men jeg har nå gått til innkjøp av et. (Et lite hendig Cannon Digital Ixus 400). Under Raufoss kampen hadde vi dette, men...

Uheldig 2: Jeg har noen bilder fra supportertreffet osv, men jeg refererte jo kampen live, så jeg hadde ikke mulighet til å ta noen bilder selv. Personen som skulle ta bilder gjorde noe feil, så det ble ikke et eneste bilde.

Jeg TROR jeg drar til Hødd, men det ser ut til at jeg blir den eneste fra FFKSupporter.net som drar, så hvis noen skal oppover og vil hjelpe meg med å ta bilder, så si ifra! Skal forsøke å få til LIVE oppdateringer, men da må vi prøve å få pressepass, så jeg ikke går tom for batteri og det koster en formue å koble opp mot internett.

Så fort vi får noen kampbilder, så skal jeg lage et manuelt fotoalbum - phpversjonen er ikke støttet på denne serveren.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 30 apr 03, 19:22
Så ut som om du hadde fin plass mot Kvik Holters :D
Personlig måtte jeg stå...kjipt, den beste kampen på mange år og jeg måtte stå....så kommer jeg hjem fra kampen og TVØ intervjuer folk på hovedtribunen som aldri hadde vært på stadion før...urettferdig...men nå har jeg sessongkort!!! weeee:D :ffk:

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340