Før kampen: UEFA Cup Hammarby - FFK
Målvakt: Benny Lekström
Västerback: David Johansson
Högerback: José Monteiro
Mittbackspar: Joakim Jensen & Christian Traoré
Vänstermitt: Haris Laitinen
Högermitt: Erkan Zengin
Def mitt: Lollo Chanko
Off mitt: Petter Andersson
Anfallspar: Paulinho och Heidar Juliusson
Bänken blir då följande:
Erland Hellström
Matthias Olsson
Sebastian Castro-Tello
Charlie Davies
Sebastian Eguren
Med andre ord kan det se ut som Eguren starter på benken. Han fikk seg jo noen smeller i derbyet mot Djurgården, men er en viktig spiller for Hammarby som de sikkert vil savne. Sleyman er også fortsatt ute.
De tre spillerne jeg tror vi skal se mest opp for er Zengin som kan lage mye faenskap på høyresiden, Petter Andersson på offensiv midtbane og Paulinho på topp. Han var dårlig mot Djurgården, men ser likevel at han er en veldig god fotballspiller.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ja, men om ikke du gidder å lese det jeg sier: Laget hammarby kan være slitene etter en meget krevende seiere kampOpprinnelig postet av keiko99
Det laget er veldig bra.. håper vi slår dem eller uavgjort, for borte mål er bra. Laget hammarby kan være slitene etter en meget krevende seiere kamp..Hammarby tapte vel keiko99 ??
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
Til Costanza: du nevner han Zengin som kan lage mye faenskap på høyresiden. er dette han pac skal stoppe ?
Zengin spiller på Hammarby sin høyreside, så det er Sjöberg som skal stoppe ham. Med hjelp fra Kvisvik
Det jobbes med at kampen skal vises på tv i morgen
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/463/1/
Kan noen svare på det??? Er FFk WEB - TV GRATIS?????
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
seriekamp mener han, og det vet du
Ærlig talt det skjønte jeg ikke dø. Jeg trodde han mente etter en seierskamp. Var ikke så lett å skjønne hva han skrev der ??
Råsunda - norsk fotballs marerittarenaer
Når vi torsdag kveld benker oss på en av norsk fotballs virkelige marerittarenaer er det en viss ærefrykt, men også med et håp om at FFK kan bedre statistikken på norske vegne. Råsunda har gitt mang en norsk spiller og supporter bakoversveis.
Jeg har satset på å kjøpe billett når jeg kommer til Råsunda. Begynner faktisk å lure om det går når jeg leser her.
Noen som vet bedre?
Enda et intervju med Gerrbrand
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Whiskeypætt med dusk
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Slapp av det går bra. Vi har over 8000 plasser å boltre oss på.
Bajen-supporterene sitter på sødra lektare. Er vi på den motsatte, Nordre?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg har satset på å kjøpe billett når jeg kommer til Råsunda. Begynner faktisk å lure om det går når jeg leser her.
Noen som vet bedre?
Hva er det som får deg til å lure der ?? Finner ikke noe etter å ha lest det flere ganger. Det som står der gjelder vel hjemmepublikummet ??
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Slapp av det går bra. Vi har over 8000 plasser å boltre oss på.Bajen-supporterene sitter på sødra lektare. Er vi på den motsatte, Nordre?
Ja.
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av SirLion
går kampen på tv??Nei.. gidder du ikke å lese i tråden ? Du kan høre den på radio fredrikstad
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914