Før kampen: UEFA Cup Hammarby - FFK
---------------------------
www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Skal vi bare vente på www.ffk-tv.no til det begynner? eller er jeg ute å sykkler... noen der ute....HJELP
Heia FFK
Opprinnelig postet av Pk
Hmm...sendingen, eller i alle fall hjemmesiden til FFK har brutt sammen allerede...det kom jo som et stort sjokk...har de ikke peiling på hva båndbredde er eller? Når masse FFK og sikkert også Hammarby fans skal se på kamp via nett krever det litt båndbredde. Amatører!
Tror du skal roe deg... FFK-tv ligger på TV2 sine servere, og de bør har båndbredde i massvis. Er jo en TV Sumo - løsning de bruker.
Har du lest forumets retningslinjer?
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
Opprinnelig postet av Lex
Skal vi bare vente på www.ffk-tv.no til det begynner? eller er jeg ute å sykkler... noen der ute....HJELP
Kommer inn uten problemer, men altså ingen sending enda.
Rød.... hvit... og patriot!
kommer fint inn på www.ffk-tv.no , men der er det bare repotasje fra treninga igår.... begynner å spy snart jeg nå.... vil ha bilder fra råsunda NÅÅÅÅÅÅ!!!!!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av Holters
ja eneste forskjellen mellom tv2 og ffktv er camera de brukerOpprinnelig postet av Pk
Hmm...sendingen, eller i alle fall hjemmesiden til FFK har brutt sammen allerede...det kom jo som et stort sjokk...har de ikke peiling på hva båndbredde er eller? Når masse FFK og sikkert også Hammarby fans skal se på kamp via nett krever det litt båndbredde. Amatører!
Tror du skal roe deg... FFK-tv ligger på TV2 sine servere, og de bør har båndbredde i massvis. Er jo en TV Sumo - løsning de bruker.
Opprinnelig postet av Marcus
kanskje den er sånn pga oppdatering ?? kanskje de legger inn linken :P??
Nå minna du litt om Karius og Baktus, "Det er sikkert noe søtsaker, se nå åpner han munnen"
Rød.... hvit... og patriot!
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Funker som FAEN NÅ!!
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Stolt Oslo Aristokrat
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914