Tore P
Så en video på VG.no, samt en uttalelse på Dagblad.no hvor Tore P uttaler at han skal holde seg i form og at "større" undere har skjedd før. Er det noen som vet om han virkelig ikke har tenkt til å legge opp! Håper ivertfall at han ikke gjør det!
---------------------------
En ærlig FFK supporter!
Han har sikkert fin-lest kontrakten med Høili, som sier at han må jobbe på can`ingen ut 2004 hvis ikke han spiller fotball :-)
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Tore P er en luring, tror faktisk ikke vi har sett det siste til den mannen...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Begynner faktisk å håpe på en slutt i den føljetongen jeg. Har vært så mye frem og tilbake med den mannen nå, at jeg begynner å lure på om det er tendenser til prkåthet å spore. Hvil kroppen med god samvittighet.
Macka fra start!
uaktuelt med flere kamper, men skal være med å trene.
mener å ha hørt det før ja.
regner med han holder kortene tett til brystet lenge. hvis han skjønner at han er god nok for laget når gresset begynner å bli grønt, skal du ikke se bort fra at han knyter på seg skoa nok en gang.
mener å ha hørt det før ja.
regner med han holder kortene tett til brystet lenge. hvis han skjønner at han er god nok for laget når gresset begynner å bli grønt, skal du ikke se bort fra at han knyter på seg skoa nok en gang.
med ffk til champions league!
Til FB sier han nå dette:
Men er dette virkelig den siste a-lagstrøya du vil bruke, Tore?
- Ja, det kan jeg garantere. Jeg har lagt opp med toppfotball, men utelukker selvsagt ikke at det blir oldboysfotball i fremtiden, smiler han.
Har på følelsen at dette er endelig nå jeg hvertfall, selv om han hadde noen mer lure svar umiddelbart etter kampen. Men som han sa tidligere var dette noe han hadde brukt lang tid på å tenke gjennom, så hva han sa i beruselsen av opprykket tror jeg ikke vi skal sluke helt rått. Hva er vel bedre å avslutte karrieren foran nesten 10 000 på Stadion og sikre opprykk? Pubktum på en fantastisk karriere.
Men er dette virkelig den siste a-lagstrøya du vil bruke, Tore?
- Ja, det kan jeg garantere. Jeg har lagt opp med toppfotball, men utelukker selvsagt ikke at det blir oldboysfotball i fremtiden, smiler han.
Har på følelsen at dette er endelig nå jeg hvertfall, selv om han hadde noen mer lure svar umiddelbart etter kampen. Men som han sa tidligere var dette noe han hadde brukt lang tid på å tenke gjennom, så hva han sa i beruselsen av opprykket tror jeg ikke vi skal sluke helt rått. Hva er vel bedre å avslutte karrieren foran nesten 10 000 på Stadion og sikre opprykk? Pubktum på en fantastisk karriere.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914