Musikkvideoer
Har dere noe å anbefale når man skal laste ned musikkvideoer?
Har Limewire, men har ikke opplevd det som enkelt å laste ned musikkvideoer der! :/ Vil heller ikke fylle dataen med virus og helst gjøre nedlastningen så enkel som mulig.. Ikke veldig god på data heller
---------------------------
Andres meninger støter meg.
Vel, når du først har trått inn i de kriminelles rekker ved å bruke Limewire , så er det bedre å laste ned musikkvideoer fra thepiratebay da. Finn videoene enkeltvis eller last ned en samling du synes inneholder mange bra.
Member of "Oss som har kælva og falt i ælva" på facebook
Men er det mulig å kjøpe musikvideoer? :/
Og hvordan er pirate bay mht. virus osv? Hørt litt av hvert om det.
Opprinnelig postet av lierdet
Men er det mulig å kjøpe musikvideoer? :/
Og hvordan er pirate bay mht. virus osv? Hørt litt av hvert om det.
Vet ikke om det er så mange (om noen) som selger musikkvideoer? Det er derimot mange musikkvideoer å finne, gratis, på f.eks. google video, youtube, osv.
Pirate Bay og de fleste andre torrent-sites har diskusjons- og kommentarfelt direkte tilknyttet filene. Dersom det er en release som er full av crap som virus, trojanere, osv, kommer det fort i kommentarfeltet.
En god idé er å bare laste ned filer som bare er musikkfilene (.avi, osv), slik at du ikke laster ned filer som er pakket, eksekverbare, osv.
I tillegg MÅ du jo selvsagt ha et antivirusprogram installert.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
Tenkte å overføre til min (nå knuste.. ) iPodvideo.. Men det blir en stund før den kan brukes igjen. ;p
Opprinnelig postet av lierdet
Tenkte å overføre til min (nå knuste.. ) iPodvideo.. Men det blir en stund før den kan brukes igjen. ;p
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914