Husk meg
Brukernavn
Passord

LSK dropper Valencia og Buer Johansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 nov 03, 15:01
LSK har besluttet at de ikke vil hente inn nye spillere før neste sesong, det betyr at de dropper både Alex Valencia og Rune Buer Johansen som klubben siklet etter og sterkt ønsket. Eggen har vel aldri uttalt at han ønsker seg Valencia, selv om jeg håper han vil vurdere det sterkt, og nå er hvertfall en konkurent om underskriften i såfall ute. Det samme gjelder angående Buer Johansen. Artikkelen er her

Kanskje noen rekker å komme med sin mening før siden sperres :(

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 05 nov 03, 18:09
Rune B. har jeg aldri sett, men en Alex Valencia på sitt beste ville blitt en vanvittig stor forsterkning, spesiellt med tanke på at han fyller en av de pr idag dårligst besatte plassene.
Tror også at dersom noen skulle kunne få ut hans potensiale, så er det herr Eggen Jr. Løp og hent!!!

Macka fra start!

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 05 nov 03, 19:22
Rune Buer Johansen vil være et kupp for FFK. Valencia er jeg usikker på holder mål. Han har ikke vist noen ting på veldig lenge, og er du ikke god nok for Brann er du ikke god nok for FFK!!!
Enerly til FFK!!!!!

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 05 nov 03, 21:00
Opprinnelig postet av Topscorer
er du ikke god nok for Brann er du ikke god nok for FFK!!!

Unnskyld meg Topscorere, men FOR EN TETT TING Å SI!

Prøv å si til Risholt : "Er du ikke god nok for Start er du ikke god nok for FFK!!!"

Nei Topscorer!!!!

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 05 nov 03, 21:08
Tja, jeg er faktisk litt enig med Topscorer jeg. JEg har skrevet det her tidligere også, jeg har sett kamper der Valencia har stinka værre enn måkebæsj !! Når han har endårlig dag, så ER han virkelig dårlig, men han er selvfølgelig god på sitt beste. Hvor ofte han er god i forhold til dårlig har jeg ikke sett han nok til å uttale meg om, men jeg er ikke helt overbevist. Om han skulle komme til oss, så er det ingenting som ville gjøre meg mer glad enn om jeg tar kjempefeil .....

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914