SVAKT AT DERE IKKE STØTTER
Tror alle kommer til å savne siden og kanskje angre for at man ikke støttet med noen kroner.
Det mangler kun 2000 kroner, for at vi kan beholde siden, de fleste har vel 100
kroner og gi bort?
20 personer kan være med på å redde siden, gjør det før det for sent.
2000 kr er vel noe vi kan klare.
MÅLSETTINGEN ER KLAR:
I løpet av torsdagen skal vi ha penga inne. Kom igjen folkens. Sett i gang og saml inn penger.
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Men, jeg tror ikke det er noe sjakktrekk
å si at "FFKSupporter.net stenges på torsdag" på forsiden... hvem har lyst til å gi penger til noe som forsvinner allikevel. Nå vet jeg jo at sidene ikke forsvinner for godt (om i det hele tatt), men jeg tror sikker noen kunne blir "skremt" fra å donere en slant.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Opprinnelig postet av supporter
Det er kun fem personer som ønsker å beholde FFK supporternet, som har støttet med penger.
Tror alle kommer til å savne siden og kanskje angre for at man ikke støttet med noen kroner.
Det mangler kun 2000 kroner, for at vi kan beholde siden, de fleste har vel 100
kroner og gi bort?
20 personer kan være med på å redde siden, gjør det før det for sent.
Blir litt provosert faktisk, det finnes faktisk de som ikke har midler å avse selvom de aldri så mye ønsker det, så jeg synes i og for seg at dette var en unødvendig kommentar... Selvom man er flittig bruker, eller om man rett og slett ønsker å beholde denne siden, så betyr ikke det at man automatisk klarer å avse en 5`er...
Men for all del, jeg synes det er MEGET sporty gjort av de som faktisk velger å gi noen kroner...
Ellers er det utrloig flott av gutta boyz her at de har gitt oss dette tilbudet...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Hvordan går det med eventuelle sponsorer da gutter ??
Holters er på vei tilbake til Trondheim nå, og han kommer sikkert med en oppdatering om situasjonen i morgen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det årnær sæ nok se .... Logger ut, forhåpentligvis ikke for siste gang.
Takk til alle som har bidratt med noen kroner!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914