Husk meg
Brukernavn
Passord

Møkk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 27 aug 07, 09:00

http://www.nettavisen.no/innenriks/article1302910.ece

For en jævla duste gjeng !

Synd at disse kobler seg opp til supporter miljøet.

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 27 aug 07, 09:05

tragisk att enkelte skal ødelegge for alle.

Håper ikke det blir noe sånt når brann kommer den 16 september

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 aug 07, 10:32
Endret: 27 aug 07, 10:33
ja dette er typsik sånne grupper desverre. slike grupper finnes i LSK og i VIF.

i fjor gikk det rykter om at dem var på vei til fredrikstad,men snuten fikk stoppet dem

http://keiko99.net

dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07

Lagt til: 27 aug 07, 11:22

Du skal ikke se bort i fra at casuals dukker opp i Fredrikstad-derbyet. Tror de fleste Eliteserielag har grupperinger, men Brann, Vif og Start har de største organiserte gruppene. Det som evt kan skje er at Vif-casuals tar turen til Fredrikstad for å slåss mot Brann-casuals - det var det som skjedde i forkant av Godset - Brann.

Det hele er utrolig tåpelig og kun ødeleggende for sporten. Folk flest får et negativt inntrykk av supportere med det resultat at "vanlige" supportere får svi gjennom folks forhåndsdømming. Man kan jo tenke selv at folk som normalt sett ikke kjenner situasjonen kvir seg for å gå forbi hvis de treffer på en gjeng med støyende supportere på vei til kamp.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 27 aug 07, 13:00

at dette ikke finnes i Fredrikstad er det største tullet jeg hører, så klart slike folk finnes over alt. Mindre synlig mange steder en Brann, vif, lsk og start, men at det er folk  i fredrikstad som gjerne hadde møtt en annen gruppering til slossing tviler jeg ikke ett sekund på. Men jeg tror ikke det er så mange som har klart å komme seg inn i suporter miljøet her.

Og når man ser slikt er det så rart at folk blir skeptiske til supportere som ikke kler seg i klubbens farger???

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 28 aug 07, 21:38

Opprinnelig postet av keiko99
ja dette er typsik sånne grupper desverre. slike grupper finnes i LSK og i VIF.

i fjor gikk det rykter om at dem var på vei til fredrikstad,men snuten fikk stoppet dem

...og DER var jeg endelig tilbake på nett etter nesten en uke i steinalderen..

Det var casuals på hjemmekampen mot Start i fjor (serie), men purken møtte mannsterke opp. Det var også folk som prøvde å starte bråk etter hjemmekampen mot LSK i fjor også.

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914