FFK - Hammarby live på FFK-TV - her er linken
Hei alle FFK-fans.
Dere som ikke har mulighet til å komme på stadion i dag kan se sendingen live og eksklusivt på www.ffk-tv.no
Direktelink til programmet er http://webtv.tv2.no/webtv/mini/main.do?ref=ffk&treeId=2021&progId=188281
Direktelinken vil fungere først fra klokken 1945 - inntil da vil man få opp en sort skjerm med feilmelding (ikke bli redd - slik skal det være)
Vi har denne gang en 5 kameraproduksjon som skjer i regi av FFK-TV (og ja - denne gangen har vi strøm og ikke batteri :) )
Kommentator vil være Dag Solheim
Mvh
FFK-TV
---------------------------
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
Opprinnelig postet av Marcus
koster ikke noe tror jeg ;)
Det koster ikke noe å se denne kampen på FFK-TV
Sist gang ble det enorm respons så vi har nå lagt opp en splashscreen på www.fredrikstadfk.no. Dermed så blir ikke webserveren så belastet klokken 1955 :)
Da gjensstår det bare å vente på seier i kveldens kamp.
Mvh
FFK-TV
Opprinnelig postet av Bob Page
Ble forrige kamp lagret og vil denne bli lagret slik at det går ann å få tak i kampen(e) på DVD ev nedlasning ?
Nei - vi har kun liverettighetene.
mvh
FFK-TV
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
UEFA KØPPEN 2007?!
Edit; tydligvis ikke!
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av JipJap
lagger dette for noen andre?
Har litt problemer med at det henger ja!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Tror kapasiteten er sprengt til de grader...
funket jo bra sist... faen ass.... dette hadde jeg gledet meg til
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Ah, fikk bilder og lyd her og nå, men ja, hakker... Er sikkert en liten forsinkelse i dag som forrige gang? Akkurat nå ser jeg spillerne blir lest opp, men kamper er sikkert i gang for flere minutter siden?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914