Støtte til Hoås
Jeg synes og håper at vi i plankehaugen skal gi Hoås ekstra mye støtte resten av sesongen slik at han kan muligens få tilbake bitte litt selvtilitt. Vi bør også prøve en gang for alle og stanse all hetsing av egen spillere i hele Fredrikstad. Ja alle blir oppgitte når en spiller gjør en feil eller har en dårlig kamp, men man bør uansett heie frem alle når det er kamp. Man heier på et lag i tykt og tynt.
Jeg håper derfor at vi kan heie på ekstra mye på Hoås resten av denne sesongen . Noen enkle heia rop når han varmer oppe, når han kommer inn og spiller ellers. Enkle rop som Øyvind Hoås klapp klapp, Øyvind Hoås klapp klapp osv osv.
Når han også gjør noe bra bør det kanskje jubles litt ekstra mye for han. Det er forferdelig synd at Fredrikstad publikummet har ødelagt han. Fortsetter dette med flere spillere så kan det bli vanskelig for FFK og få unge lovende talenter til byen vår.
Så en bønn til Plankehaugen og ikke minst Fredrikstad publikummet. Gi Hoås ekstra mye støtte resten av denne sesongen. Skal ikke da se bort fra at han kan helpe oss til en topp 4 plasering.
Hoås har faktisk kommet seg litt i det siste, takler og greier..
---------------------------
Gashi!
Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.
Opprinnelig postet av DrDRE
Enig i alt bortsett fra slutten - 3.plass mente du vel!
topp 4 kan vel bety alt fra 1 til 4 kan det ikke?
Men kanskje Zoran kan prøve å dra i gang noe støtte til Hoås hvis han er i troppen og hvis han skal spille. Gutten trenger det så mye pepper han har fått i sin FFK karier.
Støttes
Håper virkelig han kommer nå, når han er på sitt beste er`n bra nok og vel så det.
tilsynelatende 0 fin-motorikk, helt til ballen sitter i bena.
Støtt gutten !
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Opprinnelig postet av Brukernavn
Støttes
Håper virkelig han kommer nå, når han er på sitt beste er`n bra nok og vel så det.
tilsynelatende 0 fin-motorikk, helt til ballen sitter i bena.
Støtt gutten !
Trist å være best uten ball som fotballspiller
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.
Opprinnelig postet av DrDRE
Lese innlegget over en gang til?
Blingsa litt på den ja...
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914