forslag til neste års sesong(plassering av supportere)
Om jeg ikke husker feil skal Plankehaugen flyttes over til andre siden neste år regner med at stolene blir stående der da, selv om folk vil stå..
Her er noen av mine forslag:
1. dele hele seksjon i 2, hvor den øvre(de beste plassene går til Aktive/syngende i haugen og nedre del ikke aktive(ergo småbarnsfamilier som barn syns det er kult/morsomt å være en del av haugen av, som da ikke går glipp av det livet den aktive delen i haugen gjør
2. at Feltene T og S blir forbeholdt syngende supportere/aktive felt F evt K(den delen ikke bortesupporterne får blir minihaugen(familiehaugen ect) mener ikke da full pupp hele kampen med Aktive/syngende supportere som lager liv ihvertfall til tider
Tar opp dette nå så evt vi kan lufte oss litt her så evt ta det opp med Plankehaugen styret på et medlems møte som sikkert kommer snart, så om det er enighet at vi har lyst å prøve dette legge dette fram for Fredriktad fotballkubb.
Bra forslag? eller dårlig?
kjør debatt:)
jeg synes at felt S og T bør være for stående/syngende, mens felt R eller U bør være for ikke-aktive PH-medlemmer.
---------------------------
Frihet for Ultras!
En oversikt over feltene på stadion:
http://www.fredrikstadfk.no/images/stories/vedlegg/sesongbilletter2007.pdf
drar opp den her igjen jeg....
siden vi skal bytte siden til året + evt Sangfelt... Med mere........
Opprinnelig postet av ajg
jeg synes at felt S og T bør være for stående/syngende, mens felt R eller U bør være for ikke-aktive PH-medlemmer.
Nå er vel 1/3 del av stadion for "ikke aktive medlemmer"?
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Har et lite forslag til neste år.
Opprinnelig postet av Solheim
kanskje jeg som er helt tett, men er det 3/4 til PH du mener?
Nei, feltet som jeg har klusset over med rødhvite striper skal være et tilsvarende felt slik vi har i dag.
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Opprinnelig postet av Solheim
og Ph feltet tar?
1.200
men uans, klarer PH og ta over en hel kortsie, med evt Rød Hvit Elite på kanten eller noe i den dur?
Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914