Husk meg
Brukernavn
Passord

Valget 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 10 sep 07, 23:36
Opprinnelig postet av Liraren
det var ikke rasistisk fra min side, da beklager jeg hvis jeg utrykte meg feil! Det som er poenget mitt nå skal jeg ikke ta alle over en kam! Jeg kjenner en god del utlendinger/norskestastborgere! Og de er alle greie de jeg kjenner, men jeg har fått meg 2 på trynet av utlendinger bare fordi jeg har sett på dem! Jeg mener da at FRP har et utrolig godt poeng med og kaste ut de innvandrerne som ikke greier og oppføre seg, og etterhvert begynner det og bli en god del!


hva vil du gjøre med normenn som ikke klarer å oppføre seg?

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 10 sep 07, 23:36
Endret: 10 sep 07, 23:44
Opprinnelig postet av SirLion

HUSK at Kommune IKKE fikk penger fra Høyre (som da VAR i regjering og hadde erna som kommunalminister), da de satt i regjering, så det er IKKE bare AP sin skyld at Kommune gikk med underskudd..

Kommunen fikk ikke penger av Høyre? Du mener den forrige blå regjeringen sikkert tenker jeg. Jo de fikk penger, men det opp til den enkelte kommune å forvalte pengene de får. Det greide ikke de røde her i byen. Derfor går det som det går.

MOD: Fjernet unødvendig mange nøstede sitater

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 10 sep 07, 23:38
Endret: 10 sep 07, 23:47
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Hørte akkurat på tven fra FRP i Rygge: De spurte om eiendomsskatten, da svarte FRP: - Vi stemte for, fordi vi måtte, men vil fjerne det nå..

Dummeste jeg har hørt, de kan vel stemme hva de vil angående ting og tang vel?? Dummaste vitsen jeg har hørt idag.. he he..

De hadde 2 alternativer og velge mellom, og da måtte de jo velge et av dem! Ingen av de to alternativene var at eiendomsskatten skulle fjernes! Hvorfor var det ikke det? Jo, fordi Frp ikke hadde noe makt!

---------------------------

Frihet for Ultras!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 10 sep 07, 23:40
Endret: 10 sep 07, 23:44
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Kommunen fikk ikke penger av Høyre? Du mener den forrige blå regjeringen sikkert tenker jeg. Jo de fikk penger, men det opp til den enkelte kommune å forvalte pengene de får. Det greide ikke de røde her i byen. Derfor går det som det går.

Hvor skal FRP få penger fra når de skal fjerne eiendomsskatten og betalte 500 millioner kroner tilbake.. Hvor skal de få de pengene fra?? Da må de ta fra SKoler, barnehager, kultur, kanskje fotballen, og at de attpåtil står fram på tv og sier at de MÅTTE stemme på eindomskatten fordi de MÅTTE den gangen (Rygge), så stoler ikke jeg på FRP.. Heller ikke på Høyre.. Om ett år tror jeg at dere sitter og angrer dere, man da bør der IKKE klage..

MOD: Fjernet unødvendig mange nøstede sitater

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 10 sep 07, 23:42
Nå takker jeg for meg og sier god natt,... tidlig jobb imorgen.. lykke til videre i natt...

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 sep 07, 23:49
http://www.f-b.no/article/20070910/NYHET/70910021/1161/AKTUELT fortsatt dødt løp her.. spennende.. hva tror dere skjer folkens? sceneskifte i fredrikstad eller blir det fortsatt AP?? Spennende..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 10 sep 07, 23:49
Begynn å rydd opp i kommunen, nok av folk som sitter på ræva der som ikke gjør en dritt. Ikke noe problem å fjerne eiendomsskatten

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 sep 07, 00:07
Det blir jo bytte. Nekter å tro at Venstre her i byen støtter AP etter å sett på Venstrefiendtlig politikk de siste 10-15 åra. Men jeg tror Trenum kan finne på mye kødd og moro siden de havna på vippen :-).

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 sep 07, 00:09
Ser ut som nå at Venstre ikke vil ha noen innvirkning.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 11 sep 07, 00:27
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Ser ut som nå at Venstre ikke vil ha noen innvirkning.


Nå er venstre på vippen.  Trenum vil ikke ha ordfører fra Frp.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 sep 07, 00:33

Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Ser ut som nå at Venstre ikke vil ha noen innvirkning.


Nå er venstre på vippen.  Trenum vil ikke ha ordfører fra Frp.

Venstre sentralt har sagt på partilederdebatten at de ikke støtter andre enn de blå. Sentral bestemmelse sa han, så da er det vel avgjort kanskje?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 11 sep 07, 00:39
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Ser ut som nå at Venstre ikke vil ha noen innvirkning.


Nå er venstre på vippen.  Trenum vil ikke ha ordfører fra Frp.

Venstre sentralt har sagt på partilederdebatten at de ikke støtter andre enn de blå. Sentral bestemmelse sa han, så da er det vel avgjort kanskje?



Parti pisk   he he

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 07, 01:56
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Ser ut som nå at Venstre ikke vil ha noen innvirkning.


Nå er venstre på vippen.  Trenum vil ikke ha ordfører fra Frp.

Venstre sentralt har sagt på partilederdebatten at de ikke støtter andre enn de blå. Sentral bestemmelse sa han, så da er det vel avgjort kanskje?

Du skal ikke høre på hva de sier på sentralt hold. Dette er kommunepolitikk.


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 11 sep 07, 06:44
Lykke til med fire år med privatiseringer..

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 sep 07, 07:00
Er ikke avgjort enda... Vi får nok ikke vite hvem som blir ordfører her før på Torsdag eller Fredag tenker jeg...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 11 sep 07, 09:43

Apropos valg, noen som klarer å gjette på strak arm hvilket partiprgram dette er hentet fra?

 

"19) Den enkeltes ansvar for å berge seg selv skjerpes. Enhver søkes stillet på den plass hvor han best kan nytte sine evner og krefter til det heles vel.

20) Familien og hjemmet vernes. Vyrdnaden for kvinnens virke i hjemmet og for morskallet høynes. Politisk, rettslig og yrkesmessig likestilling mellom mann og kvinne. Barnetrygd gjennomføres og folketrygd for gamle og uføre.

21) Folkehelsen styrkes ved bedre hygiene og bedre boligforhold, ved å motarbeide alkoholmisbruk og opphjelpe sunn folkeidrett. Vern om folke-ætten, vaneforbrytere, sinnssyke og arvelig sterkt belastede personer, som etter sakkyndiges mening ikke kan få sunne barn, berøves forplantningsevnen. Strengere kontroll med utlendingers oppholdstillatelse og innvandring.

22) Kristendommens grunnverdier vernes.

23) Bedre skoleutdannelse på kortere tid med større vekt på karakterdannelse, samfunnsånd, kroppsutvikling og det praktiske livet. En samlet skoleplan med spesialisering etter den enkelte elevs anlegg og fremtidsplaner, og etter samfunnets behov. Ved stipendier bekoster staten den høyere utdannelse av særlig begavet ungdom. Forskningsinstitutter og fagskoler utbygges.

24) Fritt åndsliv med organisert selvstyre under statens tilsyn og kontinuerlig økonomisk støtte.

25) Presse, teater, kringkastning, film og andre kulturformidlere skal fremme nasjonens interesser. Samfunnsfiendtlig propaganda og utbredelse av klassehat forbys. "

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 11 sep 07, 09:56
Kristent samlingsparti?

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 11 sep 07, 10:10
Endret: 11 sep 07, 10:16

Eh.. nope. Det kristne aspektet er nok ikke det partiet assosiaeres med sånn til vanlig.

Men samling er ikke helt på jordet...

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 11 sep 07, 11:07
Vanskelig den der, det kunne kanskje vært Nasjonal Samling, men sliter litt med å få §20 til å passe.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 11 sep 07, 11:14
Er nok NS fra før krigen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340