Husk meg
Brukernavn
Passord

Valget 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 07 sep 07, 11:13
Endret: 07 sep 07, 11:18
Vi nærmer oss valget på søndag.

Hvilket parti(er) er det som er mest FFK-vennlig? Hvordan stiller FrP seg til idretten?

Noen som vet? :-)



Til MOD: Trodde denne hadde med FFK å gjøre??

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 sep 07, 13:03

Opprinnelig postet av Svein
Vi nærmer oss valget på søndag.

Hvilket parti(er) er det som er mest FFK-vennlig? Hvordan stiller FrP seg til idretten?

Noen som vet? :-)



Til MOD: Trodde denne hadde med FFK å gjøre??

Hvis du ikke greier å lese deg frem i partiprogrammene til de forskjellige partiene så synes jeg heller ikke du skal stemme.

 

 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 sep 07, 13:52
Endret: 07 sep 07, 13:52

Syns også at hvis FFK-vennlig er ditt eneste kriterie for å velge parti syns jeg igrunn litt synd på deg. Det må da finnes andre ting som er viktigere å være opptatt av i komunen ? Og hva har kommunevalget med FFK å gjøre ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 sep 07, 14:39

Opprinnelig postet av Svein
Vi nærmer oss valget på søndag.

Hvilket parti(er) er det som er mest FFK-vennlig? Hvordan stiller FrP seg til idretten?

Noen som vet? :-)



Til MOD: Trodde denne hadde med FFK å gjøre??

 

Ikke nok med det, men det virker på meg som at du er FRP-sympatisør lang vei. Det er vel derfor du spør hvordan FRP stiller seg til idretten ?? Hvis ikke kunne du like gjerne spurt hvordan de andre partiene stiller seg til idretten. Jeg regner fortsatt med at idrett går under kultur, og leserinnlegg er det hver dag i disse tider. Men gidder du ikke  lese så får du heller ingen info, og dermed synes jeg du skal la være å stemme.


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 07 sep 07, 15:10
Hahahahaha!!

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 sep 07, 15:11

Opprinnelig postet av Svein
Hahahahaha!!

Er du ikke stemmeberettiget ??


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 07 sep 07, 15:18
Unnskyld, måtte bare le litt ...

Skal ikke legge ut mitt eget partipolitiske ståsted, men det ligger litt i kortene at FrP sitter med makta etter valget. Regner med som det ble nevnt i tråden at det vil skjæres ned på kulturen (=lag/foreninger) til fordel for eldre og syke. Er litt usikker på hva det vil bety for klubbene, samt ffk, her i distriktet.

Skulle tro det var interessant ... ;-)

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 07 sep 07, 15:21
Tror nok du heller skal bekymre deg hvis de rødgrønne med AP i spissen får fortsette og regjere her i byen. Da må vi nok snart betale eiendomskatt for å sitte på stadion også,hehe. Nei denne byen må bli blåere er nå min mening.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 sep 07, 15:22

Opprinnelig postet av Svein
Unnskyld, måtte bare le litt ...

Skal ikke legge ut mitt eget partipolitiske ståsted, men det ligger litt i kortene at FrP sitter med makta etter valget. Regner med som det ble nevnt i tråden at det vil skjæres ned på kulturen (=lag/foreninger) til fordel for eldre og syke. Er litt usikker på hva det vil bety for klubbene, samt ffk, her i distriktet.

Skulle tro det var interessant ... ;-)

Som du ser så vil ikke Eva svare på slikt når hun blir spurt. Det er en god grunn til det.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 sep 07, 15:25

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Tror nok du heller skal bekymre deg hvis de rødgrønne med AP i spissen får fortsette og regjere her i byen. Da må vi nok snart betale eiendomskatt for å sitte på stadion også,hehe. Nei denne byen må bli blåere er nå min mening.

Det er det samme hvem som sitter å styrer i denne byen. Samme kaoset uansett. Jeg kommer til å holde meg langt unna stemmeurnene denne gangen også.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 07 sep 07, 15:26
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Tror nok du heller skal bekymre deg hvis de rødgrønne med AP i spissen får fortsette og regjere her i byen. Da må vi nok snart betale eiendomskatt for å sitte på stadion også,hehe. Nei denne byen må bli blåere er nå min mening.

Det er det samme hvem som sitter å styrer i denne byen. Samme kaoset uansett. Jeg kommer til å holde meg langt unna stemmeurnene denne gangen også.

Da bør en jo heller ikke diskutere dette når en ikke har stemt. Sånn er det bare.


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 07 sep 07, 15:30
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg kommer til å holde meg langt unna stemmeurnene denne gangen også.

Da har du jaggu ikke rett til å klage heller....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 sep 07, 15:30
Endret: 07 sep 07, 15:33
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Tror nok du heller skal bekymre deg hvis de rødgrønne med AP i spissen får fortsette og regjere her i byen. Da må vi nok snart betale eiendomskatt for å sitte på stadion også,hehe. Nei denne byen må bli blåere er nå min mening.

Det er det samme hvem som sitter å styrer i denne byen. Samme kaoset uansett. Jeg kommer til å holde meg langt unna stemmeurnene denne gangen også.

Da bør en jo heller ikke diskutere dette når en ikke har stemt. Sånn er det bare.

Det er det samme dumme svaret jeg får tilbake. Jeg er nok mer politisk interessert enn de fleste som går til stemmeurnene. Fleste som legger i stemmeseddelen vet ikke engang hva partiene har på programmet.

Opp igjennom årene har det kun vært en gjeng med surrehuer i partiene, og det får meg til å se rødt. Jeg skulle gjerne sett at det hadde vært et parti som passet meg jeg.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 07 sep 07, 15:34
Da får du starte eget parti da vettu Rune Haugen.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 sep 07, 15:49

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Da får du starte eget parti da vettu Rune Haugen.

Gidder nok ikke det denne gutten. Har nok med fotballen jeg.


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 07 sep 07, 15:59
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Har nok med fotballen jeg.


Hva med Fotballpartiet? Femårsplan: Få Norge til VM!

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 sep 07, 16:13

Opprinnelig postet av pølse
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Har nok med fotballen jeg.


Hva med Fotballpartiet? Femårsplan: Få Norge til VM!

Jeg driter en lang marsj i det norske landslaget.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 sep 07, 18:22
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er det samme hvem som sitter å styrer i denne byen. Samme kaoset uansett. Jeg kommer til å holde meg langt unna stemmeurnene denne gangen også.


Det samme gjør jeg :) Det jo fankern meg det samme som skjer hvert eneste år, den ene overgår den andre i skryte og regelrett lyve om hva de skal få frem. To uker før neste valg prøver de som fikk makten å lyve enda mer om hvorfor de ikke har fått til en dritt. Skulle tro de brukte årene mellom valgene på å gå kurs i bortforklaringer.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 07 sep 07, 18:39

Opprinnelig postet av FFK1903
(...) Skulle tro de brukte årene mellom valgene på å gå kurs i bortforklaringer.

 

Det er jo nettopp det de gjør,

...intern kommunikasjonstrening er den korrekte betegnelsen. 

 

Undertegnede oppfordrer alle til å stemme, uansett hvor man eventuelt skulle befinne seg i den politiske regnbuen.

Forresten;

...blå er en meget pen farge !

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 sep 07, 18:45
Endret: 07 sep 07, 18:46

Stem etter overbevisning og ikke hør på hva forføreriske politikere plaprer om.

Personlig kunne jeg tenkt meg å stemt på Ole Henrik Grønn i Sarpsborg, synes han har mye fornuftig, men som absolutt ikke troende kan jeg ikke stemme på KRF.

Det blir nok  blått.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340