Guitar Hero
Har akkurat gått til anskaffelse av Guitar Hero til Ps2. Har sittet noen timer nå og opparbeida meg en karriere og spillt igjenom alle sangene. (nådd toppen av karrieren, tror jeg)
Men...er det virkelig så lett? Jeg kan vel ikke ha runda det så fort? Det må vel være mer enn det?
Synes et sto noe om at jeg måtte unlocke noe og greier, men jeg skjønner ikke så mye av det.
Noen som har peiling?
Men...er det virkelig så lett? Jeg kan vel ikke ha runda det så fort? Det må vel være mer enn det?
Synes et sto noe om at jeg måtte unlocke noe og greier, men jeg skjønner ikke så mye av det.
Noen som har peiling?
Hvis du har klart alle sangene på expert i løpet av et par timer, så ikke vær sur over at spillet er kort. Du bør heller glede deg over at du er verdens beste på Guitar Hero!
---------------------------
Bjørkøy som Statsminister!
Det er ikke så vrient å spille seg igjennom de enkles vanskelighetsgradene nei, men fy f... så vanskelig det blir på xpert. Jeg kommer nok aldri igjennom alle sangene der...
Opprinnelig postet av chabaratita
Har akkurat gått til anskaffelse av Guitar Hero til Ps2. Har sittet noen timer nå og opparbeida meg en karriere og spillt igjenom alle sangene. (nådd toppen av karrieren, tror jeg)
Noen som har peiling?
Det er 4 forskjellige nivåer. Expert er vanskelig nok for de fleste. Hvis du har kjørt gjennom spillet på noen timer, så tror jeg du kan melde deg på i VM!!!
---------------------------
Fredd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914