For en skjebne!
Sitter fanget midt på Karl Johan! Hjelp! Skal overleve en dag på jobben fylt av fulle trøndere og nordlendinger. Hvorfor alle skal innom en bokhandel og kjøpe den siste boken til Åsne Seierstad og adventskalendere, kan jeg faktisk ikke fatte og begripe! Skal ellers definitivt ikke på byen i Oslo i kveld for å si det slik. Skjønner ikke hvordan herr Holt overlever i en by full av trøndere?! Er kanskje ikke så rart at han tilbringer ganske mye tid på nettet...
---------------------------
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Huff. Hadde tenkt meg en tur til sentrum i formiddag, men det ble med tanken. Senere ikveld skal jeg derimot ut og spise pizza samt en tur på kino. Jeg GRUER meg.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Fikk en litt hyggeligere opplevelse nå for et par minutter siden: Noen Medkila(?)-supportere var innom. Ikke bare var fargene rødt og hvitt sterkt representert, men det var snakk om noen ille søte jenter i tyveårene også;-) Ja, til kvinnecupfinale! Hvertfall utenfor banen...
Jeg jobber også i oslo og idag er det faen meg rene Gehenna her.
-exit body, exit mind-
Er du på jobb! Da får jeg ta en tur innom og søke trøst når jeg skal opp og kjøpe kaffe etterpå:-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914