Valentorettes
Halla. er Valentourettes-konsert på Rockefeller 17.desember. Gleder meg:) Jokke er konge!
www.jokke.nu
www.jokke.nu
---------------------------
FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)
Fett. Jeg drar
Husker jeg så dem for noen år siden på hawk.
Morro!
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Kristian Valen med Tourettes? Hmna... Velkommen til jæssjørna, hmna, sola skiine, hmna, og eg e så gla`, hmna.
Hehe
-Elsker alle-
Kommer til å bli dritfett. Skal du på den på Rockefeller da? Er i desember 17, om jeg ikke husker feil. og Ido Form Klyster, til opplysning er ikke dette Kristian Valen, men bandet til jokke som spiller jokke sanger, jokee og valentinerna og jokke med tourettes hvis det sier deg noe? Jokke er død, derfor er ikke han med
Hiv styret!!!!
Det var det jammen bra du oppklarte for meg, for det var jeg ikke klar over. Hva døde han av? Og når? Dette er jo forferdelig....
-Elsker alle-
hei. Joacim Nilsen døde av en overdose i sitt eget hjem i 2000 etter en lang vellykket behandling, desverre for musikknorge vil jeg si. Broren hans er den som laget tegningene til to trøtte typer blant annet. Må rette meg selv, det er 21.desember på Rockefeller, ikke 17.desember
Hiv styret!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914