Møt opp! Det er flere i denne byen som trenger folk på lekterne!
Opprinnelig postet av schpa84
Ja, hehe, Rune. Var ikke ment som noe angrep på deg Var bare at det begynte å bli litt mye FFK vs Stjernen her. hehe...
Jeg skjønner godt at hedvalen vil ha med flest mulig opp i hallen jeg. Men opplevelsen jeg hadde ang. Stavangerkampen i fjor gjør at jeg betakker meg. Jeg hadde kjøpt billett til Beavers-feltet, men fikk beskjed av vaktene at det var fullt, og måtte ta til takke med en plass i nordenden. Der blir man stående bak et jævla plexiglass. Aldri mer sier jeg. Skal mye til for å få meg opp der nå. Ikke det at jeg ikke er interessert i Stjernen, for det er ikke der det ligger.
---------------------------
Hiv styret!!!!
hehehe legg merke til blunke tegnet mitt etter jeg skrev det jeg skrev a;) hehe
hvis du sto bak plexi glasset på nord enden så kan jeg vell skjønne at du syns stavanger fansen var bedre hehe (stavanger supporterne er også norges beste hockey supportere)
nå står vi tvers over borte supporterne på et VELDIG stort felt:)
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Opprinnelig postet av hedvalen
hehehe legg merke til blunke tegnet mitt etter jeg skrev det jeg skrev a;) hehe
hvis du sto bak plexi glasset på nord enden så kan jeg vell skjønne at du syns stavanger fansen var bedre hehe (stavanger supporterne er også norges beste hockey supportere)
nå står vi tvers over borte supporterne på et VELDIG stort felt:)
Selv om Stavangersupporterne var gode, så sang heller ikke de non stop i den kampen. Når de tar seg en liten pust, skulle/burde Beavers ha trådd til for fulgt, men neida sto fortsatt som mehe`er og så på kampen. Man må gjøre slik som når vi møter Vålerenga på Ullevaal. Man benytter de sjansene man har til å synge. Ikke synge når Klanen holder på som verst.
Ok, er hvertfall veldig glad at du stiller opp på stadion da:) Skal du på Vålerenga-kampen eller? (ike vålerengen, hehe)
Jeg er i buss 2.
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg er i buss 2.
Da er vi to!
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ok, er hvertfall veldig glad at du stiller opp på stadion da:) Skal du på Vålerenga-kampen eller? (ike vålerengen, hehe)Jeg er i buss 2.
seint utte rune??
110%støtte til Zoran!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914