Møt opp! Det er flere i denne byen som trenger folk på lekterne!
---------------------------
-Elsker alle-
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Vil anmode alle om å ta en tur i Stjernehallen i kveld, til det som er årets første toppoppgjør mellom 1 og 2 plassen på tabellen i GET-ligaen. Kan ikke love seier, men kan love et lag som blør mer for drakta enn noe dere har sett på lenge. PH medlemmer betaler barnebillett, masse igjen til pølse
Skal liksom ha stemme igjen til kampen mot VIF mandag også da. De får møte opp de som bare synger innimellom på Stadion, for de har jo mer å gi.
-Elsker alle-
Det trengs folk uansett i Stjernehallen, du skal være velkommen om du så bare har mye tarmgass. Lyd er lyd.
Å gå ditt bare for å stå der og se på er uaktuelt for min del.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det trengs folk uansett i Stjernehallen, du skal være velkommen om du så bare har mye tarmgass. Lyd er lyd.Å gå ditt bare for å stå der og se på er uaktuelt for min del.
Får igjen stemmen fra torsdag til mandag vel?
-Elsker alle-
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det trengs folk uansett i Stjernehallen, du skal være velkommen om du så bare har mye tarmgass. Lyd er lyd.Å gå ditt bare for å stå der og se på er uaktuelt for min del.
Får igjen stemmen fra torsdag til mandag vel?
Den er ikke på topp så kort tid etter nei. Forresten så har Stjernen kamp på Søndag også. Jeg er ikke av den typen som går på en og annen kamp. Her er det alt eller ingenting.
dummaste innlegget jeg har lest ? hvis du ikke får igjen stemmen din på et par kamper så er ikke stemmen din godt trena..
skek for full hals påsøndag tirsdag , sang så jeg fikk små vondt i hue på torsadg og søndag skal jeg bli like hes:D å jeg er med å synger på alle sangene , tro meg du;) alt for Fredrikstad og Stjernen !!!!!!!!!
men er vell som de sier 50 bevere synger like bra som 200 fra haugen;)
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Opprinnelig postet av hedvalen
dummaste innlegget jeg har lest ? hvis du ikke får igjen stemmen din på et par kamper så er ikke stemmen din godt trena..
skek for full hals påsøndag tirsdag , sang så jeg fikk små vondt i hue på torsadg og søndag skal jeg bli like hes:D å jeg er med å synger på alle sangene , tro meg du;) alt for Fredrikstad og Stjernen !!!!!!!!!
Jeg var på Stavangerkampen i fjor ( siste ), og ble ikke videre imponert over hva dere gjorde.
det har vell mere med hvor mange vi er? vi er ikke 4000 medlemer som haugen vi vettu vi har vell 150 -200 betalende medlemmer trur jeg ..
Hvor mange tror du synger av full hals i Plankehaugen ?? Et fåtall vil jeg tro.
nettopp, derfor jeg sier at 50 fra beavers er bedre en 200 fra haugen:P hehe
Er ikke så sikker på det jeg da men.
bare å stille opp med 200 stykk det å stell dere tvers over oss mot lillehammer til søndag det:P vedder ei kasse pils/cola på at jeg har rett:P hehe . så kan vi synge til hverandre da vettu:P
må huske på at de fleste stemmene i beavers er herda til 1000 da... vi holder stemmen iform 3 ganger i uka vi vettu, pluss fotball;) hehe
men det med å stelle seg tvers over oss var en spøk... man må stå sammen en for alle å alle for en:)
Så ut i fra det du sier, så er både PH og Beavers dårlige til å synge?
Synes Beavers har vært flinke til å lage liv denne sesongen....og hadde det ikke vært for de satans trommene til smurfene på torsdag, så hadde vi sunget dem ut av hallen.
Alle som kan bør møte opp i Stjernehallen også. Er jo mange Beavers-medlemmer som går både i hallen og på stadion også. Hjemmekamp mot Lillehammer på søndag, alle bør møte opp og støtte gutta til nok en hjemmeseier!
Og jeg er drittlei av å lese at "fotball er så mye mer populært, så hvorfor se hockey"....hva med heller å støtte begge laga og være glad for at Fredrikstad har to topplag i de to mest populære idrettene. Bedre å felles hjelpe begge lag, enn å sitte på hvert sitt gjerde og klage....
Opprinnelig postet av MadMax
Så ut i fra det du sier, så er både PH og Beavers dårlige til å synge?
Synes Beavers har vært flinke til å lage liv denne sesongen....og hadde det ikke vært for de satans trommene til smurfene på torsdag, så hadde vi sunget dem ut av hallen.
Alle som kan bør møte opp i Stjernehallen også. Er jo mange Beavers-medlemmer som går både i hallen og på stadion også. Hjemmekamp mot Lillehammer på søndag, alle bør møte opp og støtte gutta til nok en hjemmeseier!
Og jeg er drittlei av å lese at "fotball er så mye mer populært, så hvorfor se hockey"....hva med heller å støtte begge laga og være glad for at Fredrikstad har to topplag i de to mest populære idrettene. Bedre å felles hjelpe begge lag, enn å sitte på hvert sitt gjerde og klage....
Jeg kan kun vurdere Beavers ut ifra kampen mot Stavanger i fjor. Da ble dere sunget ut til de grader av Oilers-patriotene. Hva dere står for ellers har jeg ikke peiling på. Hvis standarden er som i den kampen jeg var på så holder dere ikke mål. Snakket om at det er flere Beavers med på fotballkampene ( ja, jeg vet at det er flere der ), blr det så mye bedre synging på kampene av den grunn ?? Kan ikke se at lydnivået har tatt seg opp vesentlig, selv med deres tilstedeværelse. At PH er dårlig til å synge ?? Til å være så mange som vi er så synes jeg faktisk det. I forhold til mange andre supporterklubber så er vi nok bra, men jeg synes fortsatt vi har utrolig mye å gå på før vi bør slå oss på brystet.
Hiv styret!!!!
Utskeielsen begynte vel med dette innlegget her ??
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av schpa84
Ja, hehe, Rune. Var ikke ment som noe angrep på deg Var bare at det begynte å bli litt mye FFK vs Stjernen her. hehe...
Jeg skjønner godt at hedvalen vil ha med flest mulig opp i hallen jeg. Men opplevelsen jeg hadde ang. Stavangerkampen i fjor gjør at jeg betakker meg. Jeg hadde kjøpt billett til Beavers-feltet, men fikk beskjed av vaktene at det var fullt, og måtte ta til takke med en plass i nordenden. Der blir man stående bak et jævla plexiglass. Aldri mer sier jeg. Skal mye til for å få meg opp der nå. Ikke det at jeg ikke er interessert i Stjernen, for det er ikke der det ligger.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914