Trøste oppmuntrings-tråd etter tap.
Skuffelsen over et tap kan være stor så jeg prøver å gi en (tilfeldig valgt) medsupporter litt trøst på veien. (bare en glad supporter supporterer)
Jeg begynner:
Du Holters ! håper du har det fint i dag.det går nok bra i neste kamp se..bare vent å se.
send det videre.
---------------------------
Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"
Opprinnelig postet av Brukernavn
Skuffelsen over et tap kan være stor så jeg prøver å gi en (tilfeldig valgt) medsupporter litt trøst på veien. (bare en glad supporter supporterer)
Jeg begynner:
Du Holters ! håper du har det fint i dag.det går nok bra i neste kamp se..bare vent å se.
send det videre.
bra jobba miniklanen
værsegod neste
110%støtte til Zoran!
Opprinnelig postet av keiko99
solt av laget. vi rykker ikke ned. dette kan gå en vei oppover.
Er du stolt over lagets prestasjoner i de 2 siste kampene ?? Eller bare generelt ??
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av Brukernavn
Du Holters ! håper du har det fint i dag.det går nok bra i neste kamp se..bare vent å se.send det videre.
haha, så denne først nå!
Keiko99,
håper du hadde en flott bursdag i går, og at søndagens kamp ikke la demper på feiringen! Tross alt, til helgen skal vi knuse Rosenborg i vår egen lekegrind, og brått er vi oppe og flørter med 4. plassen igjen! Vent og se!
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Per Egil
Når alt ser som mørkest ut....tenk, hva ville Chuck Norris gjort.
Du mener vi skal gå beserk med div gønnere ? OK, er med på den, må bare finne et tennstempel til AG3`n min...
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Per Egil
Når alt ser som mørkest ut....tenk, hva ville Chuck Norris gjort.
Du mener vi skal gå beserk med div gønnere ? OK, er med på den, må bare finne et tennstempel til AG3`n min...
Feil mann gutter: Hva ville MacGyver gjort ?
Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"
-Elsker alle-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914