Husk meg
Brukernavn
Passord

Årets sesong - oppsummering

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 11 nov 03, 14:04
Årets høydepunkt hjemme : Kamma og Moss + MK kanskje + 80 min mot LSK

Årets nedtur hjemme : Alta ... og SF i regn :(

Årets øyeblikk: OPPRYKK TIL TIPPELIGA

Årets nedtur borte: Tape 1-0 mot Moss når vi skulle rykke opp ....

Årets opptur borte : Godset muligens .. da fikk jeg virkelig troen på at dette skulle gå bra.

Årets tur: Mange å velge mellom ( har desverre ikke vært på alle, så her har nok andre flere alternativer ), Ørn-Horten , SF ( hadde det ikke vært for tap ), Godset eller Moss ( igjen drittresultat, men turen inn var i høyste grad minneverdig !! )

Årets positive "overraskelse": Inn med Dadason, knallspill av PAC, publikum utover i sesongen,

Årets negative "overraskelse": Venstrebacker ? Kan vi få en ? Vær så snill ? Watson forsvinner .... Surrehuet ASL

Årets Spiller : Tor !!

Nå har jeg bare tatt med øyeblikk fra de kampene jeg har vært på selv, og jeg har sikkert glemt en hel del også ...

Kom med forslag og legg på nye kategorier dersom dere kommer på flere som burde vært med.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 nov 03, 14:15
Etter mitt skjønn må seiern over Ham.Kam borte stå som noe av det sterkeste denne sesongen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 nov 03, 14:33
Den deiligste seieren synes jeg nesten var da vi snudde 0-2 til 3-2 hjemme mot Haugesund. Var også herlig trøkk på stadion utover i kampen da. Også en av de aller aller viktigste seierne, med tap der hadde vi kanskje vært hektet av.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 12 nov 03, 09:21
Enkelt: en eneste stor fest...Kunne sikkert rangert noen kamper foran de andre, men sumasummarum var hele sesongen over all forventning... Men skal jeg trekke frem et øyeblikk, så må det bli da BJ satte inn 2-1 mot Oslo Øst i siste kamp, da var jeg for første gang i år 100% sikker på at det gikk riktig vei... Akkurat det var en utrolig god følelse...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914