Husk meg
Brukernavn
Passord

Muse kommer til Oslo!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 02 okt 07, 13:34

Jeg har sikret meg billett til Muse-konsert i spektrum 23/10. Gjett om jeg gleder meg! Muse live anbefales på det varmeste. Så løp og kjøp billett...dersom det er flere å oppdrive.

For dere som ikke har hørt Muse, anbefales deres to siste album: Absolution (2003) og Black Holes and Revelations (2006). Førstnevnte album, spesielt, er helt KONGE! Sjekk dette ut! Spesielt dere som har sansen for litt alternativ musikk med særpreg. Dette er med andre ord ikke typisk listepop, for å si det mildt. Men du verden som det svinger! Dette er rock på sitt aller beste.

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 okt 07, 13:37
Selv om både Absolution og Black Holes and Revelations riktignok er gode album, så er jo deres to første - Showbiz og Origin of Symmetry - enda bedre. Så start heller der...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 02 okt 07, 14:23
Billetter kjøpt for lenge siden

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 02 okt 07, 19:06
Opprinnelig postet av Costanza
Selv om både Absolution og Black Holes and Revelations riktignok er gode album, så er jo deres to første - Showbiz og Origin of Symmetry - enda bedre. Så start heller der...

Kan ikke si meg enig i det gett, selv om jeg liker disse albumene også. Men ingen kan måle seg med Absolution... på langt nær!!! Etter min smak, vel å merke...

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 02 okt 07, 15:46
Tror nok jeg blir å se der!

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05

Lagt til: 02 okt 07, 23:07
Hadde vært gøy å dra, men jeg må nok bruke det siste jeg har igjen av penger til å kjøpe billetter til Springsteen på svartebørsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914