I lys av alle meningene og spekulasjonene...
Er det noen her som tror at KTE kan bringe Gull, være seg det er cup eller serie, hjem til byen vår?
Jeg tror ja, kanskje ikke med en gang, men innen KTE, i følge ham selv, gir seg ved kontraktsslutt, så tror jeg faktisk at det kan la seg gjøre. Jeg tror ikke det blir cup.gull, men serie-gull faktisk...
Hadde ikke det vært no? Potensialet og midlene er i alle fall til stede...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Greit at de ikke kom dit de er i dag pga pengene, men de ER like selvsagt hvert år pga pengene, alle andre påstander, om de kommer fra Fjørtoft, eller Hoff, er TØV!!
La oss håpe de gjør noen feilinvesteringer og Rema Reitan bestemmer seg for å bruke alle kapital som er satt av til markedsføring, til sitt eget ordførerkandidatur. Til sist, men definitivt ikke minst, at de sparker Hareide og Bratseth, og erstatter dem med Teitur og Tore Skogmann!!
Macka fra start!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Men ta dere tid til å tenke. Joda vi har en klubb som heter RBK, de har sinnsvakt mye penger på bok, Bratseth og Hareide, men, vi trenger ikke gå mer enn noen få sesonger tilbake, da var det rasende jevnt helt til slutt. Slik kan det bli igjen. Det hjelper ikke om RBK har MASSE penger dersom ett annet lag i Norge også begynner å vinne 90% av snine fotballkamper. Det er det som er poenget folkens, dersom FFK unngår å gå på slike stjernesmeller som de fleste TL-lagene gjør i dag, så kan de faktisk vinne TL. Tenk på det dere. Men som jeg sier; det fordrer at man blir bedre enn de nest-beste og man banker RBK i hvertfall i en av to kamper pr sesong.
Og Holters: for å vinne i lotte er man avhengig av å levere inn en kupong til komisjonæren, uten den vinner du intet.
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av KeJ
Og Holters: for å vinne i lotte er man avhengig av å levere inn en kupong til komisjonæren, uten den vinner du intet.
Sannsynligheten øker betraktelig da ja, men man er fortsatt LANGT ifra mål.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Helt ærlig tror jeg det blir bortekampene som kan bli problemet for oss. Vinner vi 3-4 av dem så overlever vi i tippeligaen.
Tipper FFK på en 8.plass. Men har en underlig følelse av 4.plass...men tør ikke tro det.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ære være plankebyen!
Og som en skriver i diskusjonsforumet til adressa.no: "Hvis FFK kan rykke rett opp fra andre div, oG være medaljekandidater første året i tippeligaen så er det noe som er veldig galt med norsk fotball"
Han har unektelig et poeng. Synes det er ganske sykt egentlig å tro på medaljer første året i Tippeligaen. For 12 måneder siden var vi akkurat ferdig med en sesong i 2. div (!) Dette går unna, og vi surfer på en fantastisk herlig medgangsbølge, men vi må også være observante på at nå blir det tøft. Virkelig tøft.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ære være plankebyen!
Jeg er litt spent på hvordan Fredrikstad publikummet blir hvis vi ligger på 12 plass halveis i serien... Hvordan blir støtten og publikumsoppmøte utover høsten da? Holder det at det er tippeliga fotball? Eller må FFK ha enorm medgang som vi har hatt de siste 2 sesongene..?
Håper alle forstår at laget trenger massiv støtte og spesiellt i vansklige tider. I gode tide kommer alle uansett.
PS! Heller 8 plass og underholdende spill, enn 4 plass med langpassninger :-) :ffk::cool::ffk:
Frode
Opprinnelig postet av Frode
...PS! Heller 8 plass og underholdende spill, enn 4 plass med langpassninger :-) :ffk::cool::ffk:
Hva med begge deler? Noe jeg har savnet i år, er gjerrig fotball når vi har vært såkalt underdog. Som f.eks mot Sandefjord på stadion. Er ikke meg imot når motstanderen er bedre.
Stadion på FMV!
Ikke enig at Sandefjord er bedre enn FFK heller. Sandefjord har tatt 6 poeng i innbyrdes oppgjør, det betyr at ffk har tatt 7 poeng mer mot alle de andre i 1. divisjon enn det sfk har klart... Ergo, FFK er bedre enn SFK.
Frode
Tabellmessig er FFK bedre, men lagmessig var Sandefjord best i årets 1. div.
Stadion på FMV!
Jeg syntes man skal se sesongen over ett, ikke bedømme ut ifra inviduelle kamper.
Hvis Sandefjord hadde vært så fantastiske som mange skal ha det til ville de vel utretta noe mot skakkkjørte Vålerenga ? men nei, de spilte helt forferdelig dårlig og enga styrte kampen.
Opprinnelig postet av Knutsen
Det er vel tabellen som teller ? Sånn sett er vi bedre, vi rykka opp, de havnet på kvalik.
Jeg syntes man skal se sesongen over ett, ikke bedømme ut ifra inviduelle kamper.
Hvis Sandefjord hadde vært så fantastiske som mange skal ha det til ville de vel utretta noe mot skakkkjørte Vålerenga ? men nei, de spilte helt forferdelig dårlig og enga styrte kampen.
Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Sandefjord er IKKE et bedre lag enn FFK, greit, de tok 6 poeng mot oss, men sånn er livet. Tabellen sier sitt ved sesongslutt, og den sier at FFK er det nest beste laget i 1. divisjon i år. Sandefjord er det 3. beste.
Jeg var faktisk å så Sandefjord mot Vålerenga i Tønsberg siden jeg bor der, og det lille som sandefjord utretta der, kunne ikke skremme noen. Iallefall ikke enga. Og FY FAAN så trøkk det er i klanen. Det til tross for at de stod på noen provisoriske tribuner uten noe som helst vegg bak som kunne reflektere lyden. Bra trøkk i forhold til den puslete fiskegjengen, hvalene eller hva de heter:D
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Når det gjelder hva som er viktig for FFK vil jeg si det er:
1. Score mål!
2. Underholde
3. Defensiv trygghet
Frode
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914