Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt Sandefjordtap

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til: 01 mai 03, 22:06
At Sandefjord taper for Hamkam er vel godt nytt for FFK?
Mitt tips er at Raufoss ikke klarer å holde koken, og at det er Sandefjord, Moss, Start og Godset vi må unne poengtap så ofte som mulig....?

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 01 mai 03, 22:17
Sandefjord har skuffa...og gleda:D :ffk:

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 mai 03, 22:28
Jeg har prøvd å nevne det før at det skal MYE til for at Sandefjord skal klare å kopiere fjorårssesongen. I fjor hadde de en sesong hvor ALT gikk på skinner, det klarer de ikke i år.

De har forsterket noe, og har en meget god trenger, men det er altfor tidlig å si hva som skjer!

Raufoss har vært outsideren før årets sesong, men det kan fort hende at de rykker opp - hvem vet?

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 01 mai 03, 23:27
Samma har jeg sagt Holters!! Stiller meg litt utenforstående tell all blessen rundt et SF-opprykk! Døm har noe i år, døm ikke hadde i fjor, nemlig forventningspress og det takler som oftest urutinerte spellere dårlig!!
Rufoss derimot, kan være en skjult hemmlighet(CJ sitat), som ingen veit hvor riktig står!!
Opojorsmoen er en meget god trener ævv!!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til: 02 mai 03, 15:04
Ja, det er kanskje noe der. Jeg sjekket ut Sandefjord blad, de tenker visst bare på håndball der.......Kanskje fjoråret var et blaff?
Da får vi vel bare slå alle da, så er vi sikre, he he?

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 02 mai 03, 16:15
Sandefjord har virkelig vært en storfavoritt til å vinne årets 1.divisjon... Raufoss har blitt tippa mye blant de 5-6 beste... Jeg tror forventningene til Sandefjord har vært for høye, og kanskje de har vært for lave til Raufoss... :confused:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914