Start ønsker seg Valencia
Og det er ikke snakk om at det skal være treningskamp mot Valencia, ikke kommer de tl å møtes i CL på en tid heller tror jeg. I følge Nettavisen så er Start interessert i Alex, som jo også det har vært snakk om her inn som en mulig spiller til FFK.
nettavisen
Nå har han vel kanskje blitt litt uaktuell ettersom Enerly antageligvis er 1 valg, har i alle fall ikke vært så mye snakk om han den siste tiden.
nettavisen
Nå har han vel kanskje blitt litt uaktuell ettersom Enerly antageligvis er 1 valg, har i alle fall ikke vært så mye snakk om han den siste tiden.
---------------------------
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
FFK har vel aldri nevnt Valencia som særlig aktuell, det er vel helst noen av oss på forumet her og diverse FFK-tilhengere som har luftet tanken. En spiller som har bevist hva han er god for, og er ennå ung. Trenger nok tillit i form av mer spilletid på et godt lag for å lykkes igjen. Ser ikke bort i fra at han kan komme tilbake på landslaget.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jupp, jeg også mente her på forumet med "her inne", tror vel heller ikke jeg har sett han på noen av listene til KTE. Jeg har vel aldri vært så veldig positiv til han i alle tilfeller, men han kunne være en backup dersom vi ikke lykkes å få tak i Enerly. Lillestrøm hadde vel også følere ute etter han tror jeg, og nå som økonomien i LSK har fått seg en liten opptur så kan det vel hende at de også melder seg på der igjen. Tror nok at Eggen kunne fått dreisen på han igjen, så det kunne ha vært spennende å sett.
Woo-Hoo - Nå har jeg 3 ballær ;)
Woo-Hoo - Nå har jeg 3 ballær ;)
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914