Husk meg
Brukernavn
Passord

nedlastning.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 31 okt 07, 12:53
Hei har lastet ned en fil fra piratebay og lastet den videre ned på azureus. Den funker for mange, men jeg får ikke noe bilde når jeg skal se filmen. Bruker media player. Noen som kan hjelpe?

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 31 okt 07, 12:54
Fordel å si hva slags fil det er....

Aristo Boys
Frihet For Ultras

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 31 okt 07, 13:12
Endret: 31 okt 07, 13:18
Om det dreier som om en VOB-fil får du ikke spilt den av (så vidt jeg vet) i Media Player. Løsningen er for eksempel å laste ned VLC. Quicktime Pro støtter også VOB-er.

En annen mulighet er å bruke Nero Burn Room å brenne hele skiten på DVD. Så kan du heller se den på DVD-spilleren din.

Men som FFK Forever sier, det er lettere å hjelpe om man vet hva slags filtype det dreier seg om.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 okt 07, 13:21
Wild guess - er det en .iso-fil?

I så fall må den "mountes" med et program ala Daemon-Tools for å simulere en DVD-spiller.

Evt. må du du åpne .iso-fila i et brenneprogram (Nero f.eks) og brenne ut en DVD-plate.

Begge metodene krever at du spiller av "DVD`en" i et DVD-avspillingsprogram, men det fungerer f.eks. med Windows Media Player.

Har du lest forumets retningslinjer?

Liraren

A-lagspiller

Lagt til: 31 okt 07, 17:07

første gang jeg bruker piratebay og torren og hele pakka:P

Fikk bilde når jeg lasta ned divx. Da fungerte den på mediaplayer

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 31 okt 07, 18:49
Endret: 31 okt 07, 18:50
prøv vlc, som ble nevt tidligere (om du får lyd, men ikke bilde). Mest trolig så er dette et kodec-problem, og siden du ikke har en anelse på hva du driver med, så er det helt klart den letteste måten.

ev. kan du sende en link på pm, slik at jeg kan se hvilken fil dette er snakk om, for kanskje å finne korrekt kodec til deg

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 31 okt 07, 20:50
http://www.divx.com er stedet for å hente divx-codexer.  Lastes ned og installeres som et vanlig program. Hvis det er .iso-fil, gjør som Holters sa...

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 01 nov 07, 14:27

Et godt alternativ, mener jeg iallefall, selv om enkelte codec-gurus sikkert har invendinger, er å laste ned gratis-pakke med et fjell codec`er, slik at man får det man behøver - iallefall som nybegynner.

Jeg har brukt K-lite Codec Pack ( http://www.codecguide.com/download_kl.htm ) og er godt fornøyd med den. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

JipJap

A-lagspiller

Lagt til: 01 nov 07, 23:08
eller så kan man bare bruke vlc, som er overlegen de fleste andre media-spillere. vlc bruker eget bibliotek, og ikke det som ligger i windows

Liraren

A-lagspiller

Lagt til: 01 nov 07, 23:24

Fikk det faktisk til, fikk hjelp på ib forumet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 02 nov 07, 19:19
Opprinnelig postet av denialsander

Et godt alternativ, mener jeg iallefall, selv om enkelte codec-gurus sikkert har invendinger, er å laste ned gratis-pakke med et fjell codec`er, slik at man får det man behøver - iallefall som nybegynner.

Problemer med sånne codec-fjell er at de har en stygg tendens til å fucke opp ikke bare for HVERANDRE, men også for RESTEN av systemet ditt...

Bruker du VLC ELLER installerer et DVD-avspillerprogram (MPEG2-støtte) OG en god XviD-codec (som også tar DivX), så trenger du sjelden noe særlig mer.

Må jo selvfølgelig ha FLAC for lydfiler, da. ;-)

Svensk magi!

JipJap

A-lagspiller

Lagt til: 02 nov 07, 19:35
pluss at slike "pakker" ofte inneholder spyware og annet drit som gjør systemet treigt

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 nov 07, 19:39
K-lite Codec Pack er en veldig, veldig anerkjent pakke da, så tror ikke dere trenger å være så bekymret.

Har du lest forumets retningslinjer?

Liraren

A-lagspiller

Lagt til: 02 nov 07, 20:05
Faen er hele bunten nerder til tusen eller:)I

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 02 nov 07, 23:44
I forhold til deg kanskje..  Regner slikt som basiskunskaper...

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914