Tidligere Italiaproff til FFK?
Kunne jo vært spennende, men det spørs jo da, husker jeg ikke feil er han venstrebeint, og det kan FFK trenge... Men alderen er vel kanskje et lite minus?
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Steinar Nilsen er vel først og fremst midtstopper, og han har vel vært Tromsø sin beste spiller i år, mener de fleste. Mange ville hatt 31-åringen med på landslaget. Hvem vel ikke ha en midtstopper til klubben som har spilt sammen med Paolo Maldini i AC Milan? Riktignok ikke mange kamper men... Problemet med Nilsen er at han også er under kontrakt, og jeg ser ikke helt for meg at han reiser til Fr.stad på tampen av karrieren når han spiller for klubben i sitt hjerte. Det måtte i såfall være om han fikk mer penger her, og det synes jeg i såfall blir helt feil.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det som er mest spennende er egentlig at det stadig dukker opp navn på spillere som Eggen allerede har snakket med som aldri har vært nevnt tidligere, hverken her inne eller i avisene. Tidligere var det jo Hornseth som plutselig dukket opp, lurer på hvor mange følere Harry & Co egentlig har ute jeg ......
Steinar Nilsen er uten tvil god, men det kan nok bli dyrt.
Steinar Nilsen er uten tvil god, men det kan nok bli dyrt.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Angående Hornseth. Nå som Melo ser ut til å forsvinne, så tror jeg ikke Hornseth ville vært så dum. Han er sikkert ikke så voldsom dyr i drift, er ung og meget lovende. En spiller med fart og målteft med fremtiden foran seg.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ryktene vil ha det til at Steinar Nilsen ikke er så aktuell som artikkelen bladet sier, synd for vi trenger flere forsvarsspillere
Jepp. Hadde vært fett å få Nilsen med i troppen. Han er en meget god spiller.
Nå ser jeg imidlertid på klubben sine web sider at Harry er ute etter en venstreback. Håper FFK øker trykket for å skaffe forsvarsspillere. Spes bra hadde vært en spiller som har mulighet til å spille både back og stopper. Mener Blix kunne gjort seg.
Nå ser jeg imidlertid på klubben sine web sider at Harry er ute etter en venstreback. Håper FFK øker trykket for å skaffe forsvarsspillere. Spes bra hadde vært en spiller som har mulighet til å spille både back og stopper. Mener Blix kunne gjort seg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914