Grattis Holters!
Siffertips
149 poeng |
---|
Holters |
145 poeng |
B-rover |
143 poeng |
Svupzz |
141 poeng |
pjolter |
137 poeng |
Nugattistjerna |
136 poeng |
Jello B |
mayadan |
135 poeng |
Askegutt |
JonAG |
Ville bare gratulere vår kjære Holters med seieren i siffertipskonkurransen! Vi andre får brette opp ermene og komme sterkere tilbake neste år.
gratulerer. han kan ha jukset med å gitt seg selv fler poeng da håper han skjønner spøken
---------------------------
Gratulerer!
Ser han har kjørt konsekvent mange 2-1 seire. Lurer på hvor mange kamper som endte 2-1? Er fornøyd med meg sjøl jeg
Takker!
Moro å endelig ta seieren, samt å slå resten av guttane i redaksjonen (hei Costanza!).
Angående 2-1 seire, så la jeg inn dette for hele sesongen i begynnelsen, slik at jeg ikke skulle glemme å levere resultater en eneste gang. 2-1 er det mest vanligste resultatet statistisk sett, noe denne listen viser over årets sesong:
For å ikke glemme at det er veldig mange hjemmeseire i løpet av en sesong:
Moro å endelig ta seieren, samt å slå resten av guttane i redaksjonen (hei Costanza!).
Angående 2-1 seire, så la jeg inn dette for hele sesongen i begynnelsen, slik at jeg ikke skulle glemme å levere resultater en eneste gang. 2-1 er det mest vanligste resultatet statistisk sett, noe denne listen viser over årets sesong:
Resultat | Antall ganger |
2 - 1 | ||||||||||||||||||||||| 23 (12.64%) |
1 - 1for |
||||||||||||||||||||| 21 (11.54%) |
3 - 1 | |||||||||||||| 14 (7.69%) |
2 - 0 | |||||||||||| 12 (6.59%) |
3 - 0 | |||||||||||| 12 (6.59%) |
For å ikke glemme at det er veldig mange hjemmeseire i løpet av en sesong:
Antall kamper | 182 | 100.00% |
Hjemmeseire | 98 | 53.85% |
Uavgjort | 37 | 20.33% |
Borteseire | 47 | 25.82% |
Har du lest forumets retningslinjer?
Grattis! Du la det inn for hele sesongen sa du, men forandret du på det etterhvert da eller?
Har du vunnet noe på tipping da, siden du er så god på å tippe resultater her?
Jeg vil samtidig hilse til mine to 47-poengs kamerater; JipJap og Megasupporter`n!
Har du vunnet noe på tipping da, siden du er så god på å tippe resultater her?
Jeg vil samtidig hilse til mine to 47-poengs kamerater; JipJap og Megasupporter`n!
FFK for alltid!
ooh, jeg ga vel opp sånn ca. halvveis :)
Og jeg begynte etter 16. runde og holdt på til 25..... Glemte 26. fordi jeg var alt for opptatt med serieavslutningen.....
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914