Soma???
Ble medlem: 10 okt 03
Lagt til: 18 nov 03, 15:55
Hvorfor har ikke Kte og Harry tatt kontakt med Bryne ang. Ragnvald Soma? Her har vi jo en knallgod venstreback som kan gaa for en slikk og ingenting......Sa i dag at han var interessert i aa gaa til Brann, men det er jo ingen umulighet at han vil ombestemme seg hvis FFK kom paa banen.....?
Han danker jo ut Hagen saa det holder!!
:ffk:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::
---------------------------
Trallalla........
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 18 nov 03, 15:59
En slikk og ingenting er nok litt overdrevet, men absolutt en meget god spiller. Nå skal det sies at FFK sikkert har forhørt seg på flere spillere enn det som kommer ut i media. Soma vil vel også aller helst til utlandet, men skal han først bli i Norge bør vel ikke FFK være et mye dårligere alternativ enn Brann nei.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lagt til: 18 nov 03, 16:04
Tok vel litt i med "en slikk og ingenting", men fyren vil jo vekk fra klubben gi og med at de rykket ned. Derfor kan man vel haape at prisen blir deretter. Kanskje "en slikk og ingenting" i forhold til hans ferdigheter...hehe
Trallalla........
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 18 nov 03, 16:55
Soma er absolutt en anvennelig spiler som FFK kunne fått mye nytte og glede av i årene som kommer... Kanskje litt skeptisk til at han har et så sterkt ønske om å dra utenlands, men for all del, Soma er en spiller jeg skulle likt å se i FFK-drakt
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 28 mar 03
Lagt til: 18 nov 03, 17:01
Soma og Steinar Nilsen bak der hadde ikke skada det.
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 18 nov 03, 18:32
Har sett på txt-tv at Bryne er villig å
selge for 2 mill. Det bør være rimelig.
Han kan vi jo få en del mill. for siden,
hvis han går til utlandet.
Lagt til: 18 nov 03, 18:54
Synes ikke to millioner er galt aa betale for han.....Brenne derimot burde vi faa mye billigere....
Trallalla........
Lagt til: 18 nov 03, 19:01
Bør hvertfall ikke bruke over 1 mill på Brenne. Egentlig ikke så mye over 500 000 mener jeg. Han er ingen spiller vi MÅ ha i år, og med tanke på at han gjerne vil til Fr.stad og er kontraktfri til året, så er det store muligheter for at vi får ham gratis da. Forutsatt at vi holder oss i Tippeligaen sikkert.
Spillere som er under kontrakt og man bør prioritere å kjøpe fri er: Gashi (Hvis Vålerenga rykker ned), Enerly og Soma.
Lagt til: 18 nov 03, 19:09
Enig med Costanza her.....synes forovrig Gashi burde vaere av prioritet. Fyren er ung, lovende og har tippeligaerfaering.
Trallalla........
Lagt til: 18 nov 03, 19:17
... vi skal vel ikke helt glemme Trondsen heller.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Lagt til: 18 nov 03, 19:18
Vi må vel neppe betale den helt store summen for Trondsen.
Lagt til: 18 nov 03, 20:14
Han er under kontrakt, så det vet man aldri. Synes uansett Trondsen kommer høyt opp på prioriteringslisten.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 18 nov 03, 20:23
Missforstå meg for Gud`s skyld rett nå, men skulle det nå ha seg sånn at vi faktisk var så utrolig heldige at både Steinar Nilsen og Ragnvald Soma kom til FFK, ja da hadde jeg faktisk ikke sørget i så mange dagene dersom RBK nektet å la oss beholde Trondsen... Men for all del, de tre bak i forsvaret, ja da rykker i alle fall ikke FFK ned neste sesong...
Henter vi samtidig inn en antatt første-keeper dersom Rino skifter beite, ja da begynner jeg virkelig å se lyst på situasjonen...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 19 aug 03
Lagt til: 18 nov 03, 21:03
Vi kan drømme vi ..... Det er vi gode til, men fy F så digg det hadde vært om vi kunne fått inn en del av de spillerne som vi drømmer om her. Jeg vet ikke helt hvor mange spillere det kan bli aktuelt å hente inn med overgangssum, men Soma er vel i 2-3 mill klassen, og det tror jeg neppe er særlig aktuelt. Aner ikke hvor mye det kan være snakk om for f.eks Brenne, han er jo såpass ung at det i alle fall må betales 350.000 i utdanningspenger + overgangssum. Og Moss skal nok neppe selge billlig til oss heller, så da kan det kanskje være greit å vente litt, kommer ann på hva annet vi kan få tak i.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Ble medlem: 22 apr 03
Lagt til: 18 nov 03, 22:11
trondsen blir han, han sier så selv. hva skal vi med ny antatt 1 keeper når vi har en veldig god en?
Lagt til: 18 nov 03, 22:16
Det vi trenger er; en rask midtstopper, en god venstreback, en høyre kant, en gjennombruddshissig indreløper og en teknisk/rask spiss. Alle skal holde høyt Tippeliganivå. Det er hvertfall min drøm :)
Soma må gjerne være venstrevingen, Gashi eller Buer Johansen indreløperen og Enerly høyrekantspilleren. Mest usikker på hvilken spiss (kanskje Brenne) og midtstopper man bør gå for.
Men nå er vi litt off-topic her :)
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 19 nov 03, 13:28
Her bør muligens Høili komme på banen. Mulighet til å tjene seg penger
på sikt. Å kjøpe Soma for 2 mill., eller
gi bortimot 1 mill. i lønn til en enkelt
spiller, da vet i hvertfall hva jeg hadde ønsket meg.:cool:
Ble medlem: 23 sep 03
Lagt til: 19 nov 03, 15:42
Helt enig med Costanza, vi trenger en RASK midtstopper - og i så måte er ikke det Soma. Han er ikke spesielt rask. For å snakke om "komplementære ferdigheter" så trenger Trondsen en rask stopper ved siden av seg. Soma er en brukbar venstreback, men ikke hans posisjon. Dermed er vi på mange måter like langt. I tillegg floppet han fullstendig i proffoppholdet i West Ham. Da er det kanskje bedre å bruke ledige midler til en god venstreback, noe vi virkelig savner. Stoppere har vi vel egentlig nok av i Jørgen Pettersen, Trondsen, Helland, Fallay?, Risholt?
:ffk:
Lagt til: 19 nov 03, 21:39
Ikke kom aa si at Soma kun er brukbar.
an er en av de bedre i tippeligaen, og en bra hoyreback!
Trallalla........
Lagt til: 19 nov 03, 23:06
Regner med at du mener venstreback? :)
Lagt til: 20 nov 03, 13:34
ja....huff....det er det jeg gjor....
Trallalla........