Husk meg
Brukernavn
Passord

Joachim Walltin

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 nov 03, 13:45
Moss er på jakt etter ham. Han har vel spilt ganske jamt på Brann siden han kom dit for 3 år siden. Bosman- spiller
er han også. Han var også innom U-21
tidligere. Kanskje han begynner å bli litt
gammel kanskje, 29 år. Han er en midtbanesliter. Er dette en vi bør prøve å få tak i ???? :cool:

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 nov 03, 13:48
Er vel ikke den spilletypen vi først og fremst trenger. Mener Risholt bør ha den posisjonen i FFK i flere år fremover (mens Helland og Söderstjerna begge kan steppe inn) Trenger heller midtbanetyper ala Gashi eller Buer Johansen, samt høyreving ala Enerly.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 nov 03, 02:56
Da var han i boks!!
Trondsen neste!!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 23 nov 03, 12:33
Opprinnelig postet av Hjælmen
Da var han i boks!!
Trondsen neste!!

Det værste er at RBK kan være så smålige at de henter TT hjem for så å leie ham ut til MFK, ene og alene fordi FFk spiller i Tl og MFK i 1. div... Akkurat det scenarioet skremmer meg ganske så mye...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 23 nov 03, 13:02
Da hadde det ikke vært morro å være FFK-supporter og jobbe i Moss nei .... Tror ikke at dette kommer til å skje, vi har tross alt veldig dyktige folk i Harry og KTE som står for forhandlingene for oss, og de vet hva vi trenger. RBK kommer nok til å forlange en overgangsum for Tor også, men at situasjonen blir så fastlåst at de tar han tilbake og leier han ut til Moss har jeg ingen tro på. Det forhandles tross alt om 3 spillere som alle vil spille for FFK, og jeg tror ikke at RBK ønsker å skape så mye trøbbel for spillerne, betale må vi, men det går nok bra !!

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914