En lite diplomatisk utladning.
Jeg ser på meg selv generelt som en tildels balansert og diplomatisk person som foretrekker objektive og saklige former for argumentasjon.
Derfor beklager jeg på det sterkeste at jeg her bruker dette forumet til en noe primitiv form for frustrasjonsutladning som har utviklet seg over lang tid.
"Til helvete med Semb, Aabrekk og deres feige, degenerative, nevrotiske og depresjonsbetingete fotballfilosofi som har ødelagt et helt landslag.
Måtte disse, ovenfornevnte personene holde seg unna fotball for all fremtid,... for fotballen og supporternes skyld."
Sitat slutt.
Bruker samtidig denne anledning til å oversende mine kondolanser til FK Haugesund og deres supportere.
Derfor beklager jeg på det sterkeste at jeg her bruker dette forumet til en noe primitiv form for frustrasjonsutladning som har utviklet seg over lang tid.
"Til helvete med Semb, Aabrekk og deres feige, degenerative, nevrotiske og depresjonsbetingete fotballfilosofi som har ødelagt et helt landslag.
Måtte disse, ovenfornevnte personene holde seg unna fotball for all fremtid,... for fotballen og supporternes skyld."
Sitat slutt.
Bruker samtidig denne anledning til å oversende mine kondolanser til FK Haugesund og deres supportere.
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
Enig.
Hadde aldri trodd jeg skulle si noe sånt, men JEG ER GLAD vi tapte i dag så vi blir kvitt Semb og i tillegg kommer Spania til EM, det unner jeg dem, spiller fotball sånn det skal gjøres, kjører over norge igjen....
Lykke til videre Semb (spy)
Hadde aldri trodd jeg skulle si noe sånt, men JEG ER GLAD vi tapte i dag så vi blir kvitt Semb og i tillegg kommer Spania til EM, det unner jeg dem, spiller fotball sånn det skal gjøres, kjører over norge igjen....
Lykke til videre Semb (spy)
Norge kurerer medgangssupportere! Greit for oss fra Fredrikstad å møte litt motgang igjen... Vi må jo ikke ta helt av! Var på kampen. Sang og hoppet sammen med andre brave supportere. Den beste perioden til NSA-klacken var ironisk nok de ti siste minuttene. Var mye enklere å motivere seg for å synge for å få et stakkars lite norsk trøstemål på slutten. I det minste litt mer realistisk enn seier... Angrer dog ikke på at jeg dro på kampen: Å ha sett taklingen Frode Olsen gav dusten som løp inn på Ullevålmatta mot slutten live, ja det er faktisk et minne for livet:-)
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Spesielt morsomt da den eminente kommentatoren på TV2 (ja, Ernst), var svært skuffet over supporterne som han mente sang "Hater Norge" mot slutten av kampen, når de egentlig sang "Alt for Norge!"... Kan ikke være særlig morsomt å få det stemplet på seg.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Nei, stakkars Ernst. Jeg stod jo bare der og ante fred og ingen fare. Så begynte plutselig alle rundt meg å hetse Ernst A. med diverse sanger. Skjønte jo ikke en dritt. Er jo bare en enkel fotballsupporter fra Fredrikstad. Sang bare med jeg. I ettertid har jeg fått bekreftet at jeg gjorde rett i det. Siden har jo også TV2 krøpet til korset og bedt om tilgivelse i reneste Gerhard Helskog-stil(han har vi ikke sett på en stund=). Har dog ikke merket på kontoen at TV2 har bedt om tilgivelse. Kunne trengt det...
Synes det egentlig er ganske imponerende av TV2-folket: NSA-klacken har cirka 5-6 sanger som vi bruker til det kjedsommelige på Ullevål. Den ene er det flere varianter av, som "Syng for Norge alle mann". Av en eller annen grunn ble ikke varianten "Hopp for Norge alle mann" brukt før mot slutten, noe som var fryktelig dumt, da det var heller kjølig og spillet ikke varmet spesielt mye. Når TV2-folkene så tror vi står og synger "hater Norge" mens vi hopper og synger "hopp for Norge", så er det intet mindre enn imponerende. Det er en sang som synges hver gang og som det ikke kreves 4000 i IQ for å lære seg... Bra TV2!
Synes det egentlig er ganske imponerende av TV2-folket: NSA-klacken har cirka 5-6 sanger som vi bruker til det kjedsommelige på Ullevål. Den ene er det flere varianter av, som "Syng for Norge alle mann". Av en eller annen grunn ble ikke varianten "Hopp for Norge alle mann" brukt før mot slutten, noe som var fryktelig dumt, da det var heller kjølig og spillet ikke varmet spesielt mye. Når TV2-folkene så tror vi står og synger "hater Norge" mens vi hopper og synger "hopp for Norge", så er det intet mindre enn imponerende. Det er en sang som synges hver gang og som det ikke kreves 4000 i IQ for å lære seg... Bra TV2!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914