Husk meg
Brukernavn
Passord

FBs eksklusive nyheter.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 20 nov 03, 00:50
Synes det er håpløst at slik informasjon kommer ut, og den idioten som sender en slik mail direkte til FB, trenger vi egentlig ikke støtte fra..

Men for å gå over til å diskutere det som kommer fram der (noe som for så vidt er meget spennende), ser vi at;

1. Enerly er godt på vei. Jeg sier bare nydelig! dette er klart den beste og viktigste forsterkningen vi kan få oss!

2. Welton har hatt store problemer med å fungere sosialt. da fikk vi endelig oppklart det en gang for alle. syns det hadde vært rart om han hadde fått sparken pga. for dårlige ferdigheter.. det er tydelig at han aldri har funnet seg til rette, og han har sikkert derfor mye mer å vise fram enn det han har fått gjort i FFK..

3. Dadason må flytte til fr.stad.. det tror jeg faktisk at han gjør, hvis ikke er det litt krise.. håper harry vet hva han driver med.. hornseth er ikke på langt nær så god.. men får vi P.F. Olsen blir det vel bra... også må vi ikke glemme biffen, han kan overraske!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 nov 03, 01:06
Når Harry Hansen sender ut mailen til over 80 adresser, så er det selvsagt en kalkulert risiko om at dette vil bli kjent på en eller annen måte, og før eller senere uansett havne i medias hender. Uansett ville ryktene gått fort. Men at det ikke er spesielt imponerende gjort av den personen som videresendte det til FB, er jeg selvsagt enig i. Minner litt om "Tom Nordlie-saken" dette fra tidligere i år...

Men over til punktene dine som jeg vil kommentere:

1) Enig med deg mtp Enerly. Vil være en solid forsterkning, og dersom han vil til FFK så har jeg tro på at det løser seg, men sikker er jeg ikke. Han har fortsatt 1 år igjen av kontrakten med RBK, og har gjort mye bra der. Er han skadefri er han også veldig aktuell for startoppstillingen på Lerkendal.

2) Egentlig godt å få bekreftet at det ikke har vært sportslige vurderinger som har ligget til grunn for at Melo er "sendt hjem". Synd at det ser ut til å ende sånn. Melo i Tippeligaen hadde vært gull, men er jo forutsetning at spillerne trives.

3) Det med Dadason syntes jeg mildt sagt var merkelig. Jeg tolker det ikke på noen annen måt enn at Dadason IKKE har stor tillit, og at dette bare er en slags unnskyldning for å si at han ikke er ønsket som FFK-spiller neste år. FFK vet veldig godt at Dadason har etablert seg med familie i Oslo, og at han ikke har lyst til å flytte. Hvorfor skal han da flytte til Fr.stad når han kanskje bare har 1-2 år igjen av karrieren? Nei, her tror jeg FFK har funnet ut at Dadason ikke er den rette mannen, evt. for lik Ringberg eller ikke innfridd. For hva er egentlig problemet med å bo i Oslo og spille for Fredrikstad såfremt han møter opp på treninger og kamper? Mange som pendler mye lenger enn det. Ergo; Dadason spiller ikke i FFK i 2004. Det er jeg nesten sikker på.

Hornseth har jeg tro på, men jeg er skeptisk til PFO - mest på grunn av hans arrogante væremåte. Er vel få i Norge som liker ham, men blir han FFK-spiller skal jeg selvsagt støtte opp om ham. Men ryktet hans er neppe ubegrunnet.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 20 nov 03, 03:03
ikke innfridd? hva snakker du om? han scoret vinnermålet mot start og 2 viktige mål mot oslo øst.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 nov 03, 03:23
Jeg sier ikke at han ikke har innfridd, men kan hende FFK hadde større forventninger og bruker den tynne avstandsbegrunnelsen som unnskyldning for å "kvitte seg med ham". Bare en liten teori... Synes hvertfall det er merkelig å sette et slikt ultimatum, så vil tro det ligger mer i det.

Men nå skal jeg sove.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 20 nov 03, 11:17
Er vel litt drøyt å si du er sikker på han ikke spiller her neste sesong. :confused:

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 20 nov 03, 11:46
Enig med Costanza, men jeg tror det er p[ grunn av at dem har lest mine innlegg ang[ende saken, og skj;nt fornuften i det. Bare moro komme med ideluftninger som resulterer i konkrete endringer:cool:

Macka fra start!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914