Husk meg
Brukernavn
Passord

Ulf Berg & Stjernen- Lykke til!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 23 nov 07, 22:44
Endret: 23 nov 07, 22:54

Ny «Uffe» i Stjernen

Ulf Berg går fra fotball til hockey. Nå skal ildsjelen bidra til å fylle Stjernehallen som i gamle dager. .

–På kampene mot Lillehammer og Stavanger 18. og 30.desember blir det GRATIS adgang. Da skal vi lage fest, forsikrer Ulf Berg.

http://www.demokraten.no/lokalsport/article3143763.ece

Jeg ønsker Stjernen og Ulf Berg lykke til med satsingen rundt kampene.

Det kommer til å bli folksomt i hallen framover. BRA!

Moderator:
Ikke kopier hele artikler med bilder, reklame og det hele. Vi mottar klager når det skjer. ;)

2.7 — Opphavsrettigheter
Du forplikter deg til å følge norske opphavsrettsregler. Du kan ikke kopiere artikler som er publisert i andre medier. Du kan imidlertid sitere korte utdrag, men da med tydelig referanse til hvor artikkelen har vært publisert og hvem som har skrevet den.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 24 nov 07, 00:06

har vell egentlig ikke ord om dugnadsånden som ulf berg har...  syns det er helt utrolig at han gidder å legge så mye tid i det, å det at han nå hjelper stjernen er en STOR glede å høre:)

jeg har kanskjer litt friere holdning til supporterliv en ulf berg , men det får så være..... ønsker ulf berg lykke til:D å håper for guds skyld at han lykkes stort:)

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til: 24 nov 07, 00:17
Rett og slett genialt! Velkommen skal du være Ulf Berg. Støtter deg fullt ut!

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07

Lagt til: 25 nov 07, 12:34
Kjempehyggelig at Ulf ønsker å gjøre en innsats for stjernen :-) Hvordan er stemningen blant supporterne i stjernehallen for tida, er det noe liv på tribunene? Jeg savner supporterlivet og tribunelivet i Plankehaugen nå på vinterstid og som en tidligere stjernen supporter som jeg er, har jeg vurdert å ta turen opp i stjernehallen igjen for å få vekket litt gammel hockey interesse. Er det noen her som vet hvor mye biletten koster og om det er noe synging og liv på tribunene?

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)

hedvalen

A-lagspiller

Lagt til: 25 nov 07, 13:33

billetten for stå plass koster vell en 100 kr trur jeg ..

er da synging på tribunen , ( vi prøver så godt vi kan )   men vi er ikke så mange da  alt fra 20- 80 som står å synger...

er  veldig bra trykk mot lag som sparta og enga

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 25 nov 07, 14:22
Positivt at Ulf gjør en innsats for Stjernen. Håper han lykkes, men samtidig ikke gjør som han gjorde med plankehaugen.

Den unge generasjonen er på vei fram.

www.brigaderodhvit.com

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 25 nov 07, 15:00
Dette er gode nyheter for Sjernen. Jeg ønsker Berg lykke til

hedvalen

A-lagspiller

Lagt til: 25 nov 07, 15:33

nå skal ulf hjelpe stjernen da, å ikke red beavers etter det jeg har skjønt?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 25 nov 07, 15:38

Opprinnelig postet av Liraren
Håper han lykkes, men samtidig ikke gjør som han gjorde med plankehaugen.

mmmm.... ikke gjør som han gjorde med PH, hva tenker du på? Det han gjorde da han tok PH opp til nye høyder i medlems antall økonomi etc?

Syns dette er positivt, men han skal nok ikke inn i Red BEavers, de klarer seg nok fint. Skulle sikkert hatt flere medlemmer men, det kommer.  Han skal vel fylle hallen med vanlige tribuneslitere?!

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

MadMax

A-lagspiller

Lagt til: 25 nov 07, 15:51

Om hva Ulf Berg gjorde feil eller ikke feil med PH kan dere diskutere et annet sted.

Det er Stjernen som har bedt om hjelp (eller om Berg har henvendt seg til Stjernen). Men om han er med på fylle hallen med supportere på sittetribunene så vil jo det nok gi ringvirkninger til Beavers også i form av at enkelte får lyst til å synge og bli medlem hos oss også.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 26 nov 07, 16:23

Jeg har tatt av meg den berømte hatten for Ulf Berg før, og jeg gjør det igjen. Makan til bypatriot med både ønske og iver etter å bidra, skal en lete lenge etter. Takk for at du ordner dette Ulf. La oss håpe at folk i det minste kommer seg på disse gratiskampene. Jeg skal prøve å få det til sjøl! Heia Ulf!

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 26 nov 07, 17:46
Synes det er helt glitrende at Berg hjelper Stjernen og at det er synd at så få møter opp på kampene. Før i tiden var Stjernen sinnsykt populære og det var et bra liv i hallen. Når du så de samme folka på stadioen var det ikke samme livet (for å si det mildt)

MadMax

A-lagspiller

Lagt til: 26 nov 07, 18:49
Endret: 26 nov 07, 18:50

Er overbevist om at potensialet for at man kan klare å fylle Stjernehallen også igjen, man trenger bare å vekke folks glød og entusiasme. At publikum møter opp og støtter byen er jo veldokumentert på Fredrikstad Stadion. Greit nok at fotball er mest populært, men jeg tror ikke det hersker noen tvil om at Fredrikstads innbyggere også kan stille seg bak Stjernen. Folk må, som sagt, "vekkes" litt - noe jeg tror Ulf Berg kan gjøre mye med.

Det eneste jeg håper Berg gjør, er at han fortsetter arbeidet også etter de kampene. At han ikke bare jobber med de to matchene, og så trekker han seg - men det finner man tidsnok ut og inntil da så støtter jeg ham 100%.

Og uansett hvilken idrett man er interessert i, tror ingen kan si noe i mot at Fredrikstad som by gagner mest av å ha to elitelag i byen og toppidrett året rundt.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 27 nov 07, 10:38
Opprinnelig postet av MadMax

Er overbevist om at potensialet for at man kan klare å fylle Stjernehallen også igjen, man trenger bare å vekke folks glød og entusiasme.

Helt enig. Og der tror jeg Ulf Berg er den rette mannen. Fredrikstadfolk er bypatrioter, men mange kan nok være litt for resultatpreget. Det ser man både på Stadion og i Låven. Så lenge resultatene uteblir, viser medgangsupporterne sitt sanne ansikt. Det som har vært litt dumt for Stjernens del er at i de årene FFK kom seg opp og fram igjen, så gikk det litt i bølger for Stjernen. Og de siste åra har det i hvert fall ikke gått veien. Det er selvfølgelig også verdt å nevne at fotball er en større idrett enn hockey i Norge.

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 27 nov 07, 16:49
trur nok stjernen må ha en ny hall for å heve seg igjen.  kommer mer publikum hvis de ordner dette. men det er jo alltid snakk om penger. å det har de vel ikke?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 27 nov 07, 17:14

Opprinnelig postet av scheien
trur nok stjernen må ha en ny hall for å heve seg igjen.  kommer mer publikum hvis de ordner dette. men det er jo alltid snakk om penger. å det har de vel ikke?

At folk kommer bare dem får på plass en ny hall ?? Ikke få meg til å le.

MadMax

A-lagspiller

Lagt til: 27 nov 07, 18:10

Opprinnelig postet av Rune Haugen
At folk kommer bare dem får på plass en ny hall ?? Ikke få meg til å le.

Man trenger nok ikke en ny hall for å trekke folk til hallen, det er sant. Er overbevist om at Stjernehallen kan fylles til randen jeg, bare man får i gang folk.

Men samtidig er det også en viss sannhet i det han sier. Det er lettere å trekke folk til en ny hall med alskens bekvemmeligheter og komfort. Det skal selvsagt ikke være sånn, og jeg synes det bare er tull at folk synes slikt er så utrolig viktig at man velger å ikke komme fordi det f.eks er litt langt til dassen. Helt sykt, men sånn er nå engang virkeligheta.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 27 nov 07, 20:14
det så en vel egentlig med nye stadion, brått har vi trekt mange flere på kamper på den nye (joa, nye stadion er større, men det forklarer ikke snitt økningnen fra 8000+ til nesten 12000 i snitt...)

Jørn Moum, "forumsadist"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 28 nov 07, 12:44

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
det så en vel egentlig med nye stadion, brått har vi trekt mange flere på kamper på den nye (joa, nye stadion er større, men det forklarer ikke snitt økningnen fra 8000+ til nesten 12000 i snitt...)

Forskjell på interessen rundt FFK og Stjernen da. FFK på vei opp, Stjernen på vei ned. Hadde Stjernen vært på vei opp hadde jeg kjøpt den begrunnelsen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 07, 09:08

Så du tror ikke flere hadde gått på stjernen kamp i en ny hall istede for en gammel hall? Dagens hall er det knapt nok plass til å sitte ordentlig på setene på langsiden, oppunder taket er det så lavt på øverste rad at man stanger om man reiser seg litt brått.

Tror faktisk snittet hade økt med ny hall ja!

Jørn Moum, "forumsadist"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914