Ph forsangere
Hvem er de to som prøvde å være PH forsangere de siste kampene? Kommer de til å fortsette også neste sesong? Hva heter de og hvor gamle er de? Dem gjorde en grei jobb forøvrig, men veldig få vet hvem dem er. Å så nysgjerrig som jeg er så ønsker jeg å vite litt mere om dem .
---------------------------
Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Synes han på høyre side (når man ser på banen) gjøre en dårlig jobb. Han starter sanger, men synger i liten grad selv. I stedet står han å gynger i knærne mens han kommer med "artige" kommentarer. Det kan jeg spare meg for.
Kællen på venstre side har jeg mer tro på. Fremstår med mye mer pondus.
Blir spennende å se hva ledelsen i PH gjør nå før neste sesong for å løfte oss mot gamle høyder. Hvordan skal man forholde seg til nye grupperinger? Hva med forsangere? Hvilken retning skal PH gå? Fortsatt fokus på aktiviteter utenfor tribunen?
Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
personlig så trur jeg ikke det men jeg syns det er den kuleste varianten..
Opprinnelig postet av Solheim
Den engelske modellen da, trur dere den hadde passa i plankehaugen?
*Har tenkt tanken men synes ikke dette sporer av tråden da det handler om mye av det samme.
Vi har vel kanskje en blanding av det meste nå, uten at det gjør så mye. Men selv foretrekker jeg Italiensk/argentinsk, med hopping, flagging, tostangs osv. Synes den ser bedre ut visuelt.
For å ta et lite artig eksempel på det. (Vet hvor jeg ville stått for å si det sånn)
Engelsk stil: www.youtube.com/watch
Italiensk/Argentinsk stil: www.youtube.com/watch
går helt fint ann å bruke armbevegelser etc i den engelske stilen og
http://www.youtube.com/watch?v=2GHqFT-TehQ
og det her er jo bare rått, selv om det er leeds, henta fra leeds tråden..
http://www.youtube.com/watch?v=NpjQ38LbHhk&NR=1
men for plankehaugens del, er det sånn at man må ha noen som pisker på mengden for å få dem til å synge?
-trur nok dessverre det :/
her er nr 1
her er nr 2
nr 1 var best
Vi har vel kanskje en blanding av det meste nå, uten at det gjør så mye. Men selv foretrekker jeg Italiensk/argentinsk, med hopping, flagging, tostangs osv. Synes den ser bedre ut visuelt.
Vannvittig bra, fikk frysninger helt ned i kjelleren. Tilogmed minstemann på snart 2 tok av når han så/hørte det. Må nok komme hjem igjen ja, så han får supporta litt.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Eller en Tysk: Legg merke til tribunen som gynger..
Søk på
HEY EINTRACHT FRANKFURT
og
Pipi Langstrumpf Eintracht Frankfurt - Newcastle United
og
bayer leverkussen - eintracht franfurt uitvak
på youtube.com
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
Opprinnelig postet av danan
Den engelske modellen da, trur dere den hadde passa i plankehaugen?
*Har tenkt tanken men synes ikke dette sporer av tråden da det handler om mye av det samme.
For å ta et lite artig eksempel på det. (Vet hvor jeg ville stått for å si det sånn)
Engelsk stil: www.youtube.com/watch
Hehe.. når du ordla deg på den måten, så hørtes det nesten ut som om du var med i en dansekonkurranse eller noe..
Men jeg synes ikke du vektet de to videoene rettferdig opp mot hverandre.. først en halvslapp synging, så full turbo i neste video.
Nå skal ikke jeg begynne å diskutere hvilken retning som er den riktige osv, der kommer vi nok aldri i mål. Begge har sine høydare... men når en kjører en stil så bør en kjøre stilen fullt ut, og ikke "stykkevis og delt" som enkelte supporterklubber gjør (les Stormen eller Kjernen)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914