Husk meg
Brukernavn
Passord

Kasey Wherman

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 28 nov 07, 01:09
Er det flere enn meg som visste at Kasey også er en actionskuespiller? Så en film i går som het "The Condemned" og jeg ble overrasket da jeg så midtbaneankeret vårt i hovedrollen

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 28 nov 07, 01:25
Alvorlig talt, hvordan kan han klare å profesjonell fotballspiller og skuespiller samtidig? Han må prioritere! Jeg ser også i bildene fra filmen at har gått ned mange kilo med muskler for å få rollen. Uansvarlig!

---------------------------

"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 28 nov 07, 01:26
http://www.imdb.com/gallery/ss/0443473/Ss/0443473/CondemnedStill6.jpg.html?path=gallery&path_key=0443473

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 28 nov 07, 01:31

Det bildet der er ikke fra filmen. Det er fra La Manga for en del år siden, når Wimbledon var der sammen med LSK. Vinnie Jones til venstre og Casey til høyre. Sånn går det når du klyper Casey på rumpa

"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 28 nov 07, 01:45
jeg fiksa på linken.. Her er den

http://keiko99.net

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 28 nov 07, 07:40

Opprinnelig postet av Shadar
Er det flere enn meg som visste at Kasey også er en actionskuespiller? Så en film i går som het "The Condemned" og jeg ble overrasket da jeg så midtbaneankeret vårt i hovedrollen

Syntes nå virkelig ikke at Wehrman ligner på Steve Austin,men eg tog an!! hehe 

Åssen var filmen forresten?? Vurderer å se den...

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 28 nov 07, 08:18

Som Tgfka skriver så måtte han ta av seg noen kilo med muskler for å få rollen, så det er kanskje ikke så rart at du ikke kjenner ham igjen Gurrbass ;)

Filmen var ok hvis du tar den for hva den er. Den er en omtrent blodkopi av en annen film som jeg ikke husker navnet på, bare at man i denne filmen benytter seg av fanger i stedet for en japansk skoleklasse. En actionfilm av den simple sorten uten noe spesiell form for viktig budskap..

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 28 nov 07, 17:51
Opprinnelig postet av keiko99
jeg fiksa på linken.. Her er den
Keiko,jeg blir mer og mer imponert over deg og dine datakunnskaper. Hva driver du med til daglig ? Jeg er helt teit, kansje derfor jeg lar meg imponere. Jeg alt ditt "røde". Ha en god kveld. Jeg har julebord med 70 gjester og har en del å gjøre. Sparer til La Manga,

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 28 nov 07, 18:18
ikke la denne tråden handle om meg da 1947modell.. neste gang spør heller pm

http://keiko99.net

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 28 nov 07, 18:40
Opprinnelig postet av Shadar

Filmen var ok hvis du tar den for hva den er. Den er en omtrent blodkopi av en annen film som jeg ikke husker navnet på, bare at man i denne filmen benytter seg av fanger i stedet for en japansk skoleklasse. En actionfilm av den simple sorten uten noe spesiell form for viktig budskap..

Vet hvilken film du mener.. Hvis jeg ikke tar helt feil,så heter den vel Battle Royale eller no

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914