Kasey Wherman
---------------------------
"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning
Det bildet der er ikke fra filmen. Det er fra La Manga for en del år siden, når Wimbledon var der sammen med LSK. Vinnie Jones til venstre og Casey til høyre. Sånn går det når du klyper Casey på rumpa
"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning
Opprinnelig postet av Shadar
Er det flere enn meg som visste at Kasey også er en actionskuespiller? Så en film i går som het "The Condemned" og jeg ble overrasket da jeg så midtbaneankeret vårt i hovedrollen
Syntes nå virkelig ikke at Wehrman ligner på Steve Austin,men eg tog an!! hehe
Åssen var filmen forresten?? Vurderer å se den...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Som Tgfka skriver så måtte han ta av seg noen kilo med muskler for å få rollen, så det er kanskje ikke så rart at du ikke kjenner ham igjen Gurrbass ;)
Filmen var ok hvis du tar den for hva den er. Den er en omtrent blodkopi av en annen film som jeg ikke husker navnet på, bare at man i denne filmen benytter seg av fanger i stedet for en japansk skoleklasse. En actionfilm av den simple sorten uten noe spesiell form for viktig budskap..
Opprinnelig postet av keiko99
jeg fiksa på linken.. Her er denKeiko,jeg blir mer og mer imponert over deg og dine datakunnskaper. Hva driver du med til daglig ? Jeg er helt teit, kansje derfor jeg lar meg imponere. Jeg alt ditt "røde". Ha en god kveld. Jeg har julebord med 70 gjester og har en del å gjøre. Sparer til La Manga,
Opprinnelig postet av Shadar
Filmen var ok hvis du tar den for hva den er. Den er en omtrent blodkopi av en annen film som jeg ikke husker navnet på, bare at man i denne filmen benytter seg av fanger i stedet for en japansk skoleklasse. En actionfilm av den simple sorten uten noe spesiell form for viktig budskap..
Vet hvilken film du mener.. Hvis jeg ikke tar helt feil,så heter den vel Battle Royale eller no
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914