Husk meg
Brukernavn
Passord

Endelig ny sittetribune !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 21 nov 03, 15:33
Denne nye tribunen bør i første rekke forbeholdes de mest aktive supporterne. Nå bør vi kjenne våres besøkelsestid og bygge identitet rundt denne nye tribunesektoren. Endelig..., for det handler om identitet og makt i vid forstand.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 21 nov 03, 17:03
Nå blir jo den nye tribunen bare en midlertidig løsning da...

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 21 nov 03, 17:38
Hadde denne løsningen bare vært for en, ev. to sesonger så ville jeg vært tildels enig. Men her snakker vi om i beste fall 4-5 år før en ev. ny stadion står ferdig.
Historien har tidligere vist at et slikt langsiktig perspektiv ikke alltid ender i forløsning, særlig ikke i fotballmessige sammenhenger, der de økonomiske faktorer ofte varierer kraftig fra år til år.

Jeg er derimot tilhenger av oppgradering av eksisterende anlegg, vel vitende om de mange argumentene som skulle motsi denne løsningen. Derfor håper jeg på en tribune i stål og betong som vil ruve i landskapet til de mest aktive tilhengernes glede. Gjerne med mange toaletter under slik at vi supportere kan urinere på dette området for å markere vårt revir til evig tid...
Det handler om tilhørighet og identitet. Amen.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 21 nov 03, 21:23
Bygg på et tak i samme slengen, så får vi litt bedre akustikk og lydtrykk også. Hadde vært morro å sett en planløsning av dette her, hvor ståplasser blir plassert i forhold til seter og slikt. Nå blir det jo så dyrt å sitte der, så det blir vel ikke så mye folk alikevel ....

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 21 nov 03, 21:56
Det blir nok i dyreste laget med et tak i første omgang men på sikt er dette høyst ønskelig.
Regner med at de nye setene som blir montert vil være røde. Håper derfor at de samtidig påkoster et titals hvite slik at man kan få markert en FFK-logo på den nye tribunesektoren, samt hovedtribunen.
Samtidig nevner jeg at sitteplasser ikke er noen hindring for de mest aktive tilhengerne som ønsker å stå på den nye sektoren. Stolene er uansett sammenslått når de ikke er i bruk, derfor utgjør de ingen hindring hvis man velger å stå under kampens gang.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 nov 03, 22:13
Man kan nok ikke bare velge å stå på sittetribunen uansett, all den tid det flertallet som befinner seg der nok ønsker å sitte og se. Må vel i såfall være slik at Plankehaugen får sin egen seksjon hvor de får en plassering hvor de kan stå uten å skjemme utsikten til de sittende, f.eks. ved en senket tribunedel e.l.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914