Husk meg
Brukernavn
Passord

VG-forumet om Enerly

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til: 08 des 07, 17:09
Endret: 08 des 07, 17:51

VGD formuet ser seg lei av at enerly til stadighet er i avisen ofte, de mener han er pr kåt og grådig..

link til saken: http://vg.transact.no/

Hva synes dere om dette?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 08 des 07, 17:20
Det VG er bare å glemme. skjønner ikke hvorfor vi skal bry oss... Der er det til og med folk som ikke liker fotball.. la dem være

---------------------------

http://keiko99.net

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 08 des 07, 19:29
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

VGD formuet ser seg lei av at enerly til stadighet er i avisen ofte, de mener han er pr kåt og grådig..

link til saken: http://vg.transact.no/

Hva synes dere om dette?

Til dels enig med de på VG-forumet... Nå må det være nok fokus på ham...

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 08 des 07, 19:30

Syns det begynner å bli nok nå sjøl egentlig. Greit han har skrevet bok og har vært igjennom en tøff tid, men det begynner å bli litt overdrevent media dekning av han.

Det er nok flere en han som har brekt nakken og blitt lam i en arbeids situasjon

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 08 des 07, 20:09
Endret: 08 des 07, 20:10
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Hva synes dere om dette?

Ja huff, han har vært litt i media rett etter den lille skaden han fikk. Og så tok han opp det han syntes var dårlig behandling av folk med skrammer, på et så flott sted som Sunnaas. Og nå har`n jaggu skrevet bok også! Da fikk han gniern et par spaltemeter igjen. Og så fikk kjærringa hans litt spaltemeter også.

Fyyyyyyyyy.

Hvis ironien ikke er klar nok: Jeg synes overhodet ikke det har vært så mye Dagfinn i media i det siste. Mye rett etter skaden - naturlig nok. Ganske mye når han klaget på den han mente var en uverdig behandling. Ganske mye når boka kom - og nå har han fått litt mer omtale.

Sett i lys av hans "kjendis"status, grad av alvor på skaden, grad av alvor på kritikk og hans bok, synes jeg overhodet ikke han har fått mye medieomtale... Iallefall ikke mer enn hva man skal forvente.

Enkelte folk på VGs debattsider er ikke verdt å blåse en kalori på engang.

Og ja, det er sikkert flere enn han som har brekt nakken og blitt lam i en arbeidssituasjon. Mange av de er nok glade for at en person som Dagfinn faktisk FÅR medieomtale og KLARER å sette deres situasjon på dagsordnen... Jeg synes kanskje ikke bare folk på VGs debattsider er litt smålige akkurat nå. Tenk litt lenger enn nesa, da folkens!

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til: 08 des 07, 21:03
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Syns det begynner å bli nok nå sjøl egentlig. Greit han har skrevet bok og har vært igjennom en tøff tid, men det begynner å bli litt overdrevent media dekning av han.

Er enig i dette jeg også, begynner å bli litt for mye.

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914