FFK har bydd for 400000 for to Rosenborgspillere
Tror Rosenborg er livredd for konkurransen jeg...håper Rosenborg bestemmer seg for å være litt snille og senk prisen litt. De bør tenke på at det er spillerne det går utover...
Opprinnelig postet av Pk
Tror Rosenborg er livredd for konkurransen jeg...håper Rosenborg bestemmer seg for å være litt snille og senk prisen litt. De bør tenke på at det er spillerne det går utover...
Akkurat det tror jeg ikke RBK tenker så alt for mye på, de ønsker selvsagt noe igjen for spillerne sine...
Men kan vi få en pakkeløsning for alle 3 spillerne KTE ønsker for ca 1 mill, ja da gjør FFK en meget god deal...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Jeg tror nok at det hadde vært en god handel om vi kunne fått trekløveret fra Rosenborg for omtent millionen ja.
Kan jo da lure på Moss egentlig tenker på, disse 3 fra Rosenborg + 300.000 = Simen Brenne ? Det er jo helt latterlig !
Forstår jo på en måte Rosenborg som vil ha litt igen for spillerne sine, og det er jo lettere å la en spiller gå gratis til en klubb som ikke spiller i samme divisjon som seg selv. Men dette er jo spillere som ikke har noen fremtid i klubben / ikke har all verdens tillit, så da bør det være mulig å komme til enighet uten alt for store vanskeligheter. Jeg tror nok at Harry og & kommer til enighet med RBK, Moss er nok vanskligere å ha med å gjøre.
Kan jo da lure på Moss egentlig tenker på, disse 3 fra Rosenborg + 300.000 = Simen Brenne ? Det er jo helt latterlig !
Forstår jo på en måte Rosenborg som vil ha litt igen for spillerne sine, og det er jo lettere å la en spiller gå gratis til en klubb som ikke spiller i samme divisjon som seg selv. Men dette er jo spillere som ikke har noen fremtid i klubben / ikke har all verdens tillit, så da bør det være mulig å komme til enighet uten alt for store vanskeligheter. Jeg tror nok at Harry og & kommer til enighet med RBK, Moss er nok vanskligere å ha med å gjøre.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Moss føler seg forbigått av "lillebror", så noen goodwill får vi neppe fra den kanten... Nei vi får vente med å hente Brenne til neste år er over, da er han forhåpentligvis bosmanspiller...
På den annen side, kan jo være at de velger å sette ham på benken eller tribunen dersom han ikke signerer ny kontrakt da...
På den annen side, kan jo være at de velger å sette ham på benken eller tribunen dersom han ikke signerer ny kontrakt da...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Enig angående Moss....de er jo helt på jordet når det gjelder prisen på Brenne. Angående Hornseth virker det jo ganske tydelig at han er interessert i å komme til FFK, og det er jo positivt da. Så får vi se om Harry klarer å banke litt vett inn i huet på RBK :) Regner med og håper det løser seg til slutt...det pleier som regel å gjøre det.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914