Liverpool FC
---------------------------
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Blir Riise å gå alene?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Husgutt
ho ho ho ho.. Det er nesten (men kun nesten) så jeg syns synd på kællen. Men nope. Dette er hysterisk morsomt.. Men vet jammen ikke hvem jeg vil at united skal slå i finalen.. chelsea og lpool kaller jeg pest eller kolera
Opprinnelig postet av eliot
Hællæ er kanskje en fordel å se om united kommer til finalen.Opprinnelig postet av Husgutt
ho ho ho ho.. Det er nesten (men kun nesten) så jeg syns synd på kællen. Men nope. Dette er hysterisk morsomt.. Men vet jammen ikke hvem jeg vil at united skal slå i finalen.. chelsea og lpool kaller jeg pest eller kolera
alltid optimist
signatur
Har du røka hasj til frokost i dag?
Dommern var drit ræva og det for begge lag, Chelsea spillerne skulle hatt flere gule kort for albuer og det som verre er
og syns faktisk Liverpool ble snytt for en liten straffe, samme dytten som Kuyt fikk på seg i feltet blåste dommern flere ganger på uttafor 16.. Innkonsekvent
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Opprinnelig postet av Solheim
se heller på det som et språkelig bilde.. men er ikke det som er poenget, poenget er at pool ikke hadde med seg dommern i kampen som du så heftig påstår.Bare til opplysning. Dette er ironi. Tror Solheim er skap
Liverpooler.
når sant skal sies, så skjønte jeg vel egentlig det;)
Det var vel egentlig en liten glemsomhet som snek seg inn hos meg, ettersom jeg glemte det som løser opp alt nemlig ( :) ) :)
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
.. Men uansett, Riise scorer nok mot chelsea Den perfekte hevn er det det blir, eller bare Pool går videre så er det vel ``glemt,`` hehe.. glemt er vel å ta i men da kan pool fansen og jeg som den skapliverpool supporteren jeg er ( for no vås ) se tilbake på det med et smil
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Og her Jamie Carraghers arvtaker:
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Er det noen som har tro på avansement(elns) til gutta fra Mersysides bredd i morgen?
Jeg har hvartfall troa !
Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.
Opprinnelig postet av Plankebærær
Klart de vinner de skal jo slå United i finalen.Er det noen som har tro på avansement(elns) til gutta fra Mersysides bredd i morgen?
Jeg har hvartfall troa !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914