Oslo Øst...
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 03 mai 03, 14:56
Leser at Oslo Øst har blitt fratatt tre poeng på grunn at rot i regnskap o.l. Det vil vel si at de står med null poeng etter tre kamper det da? Kjip`ern... Hi hi.. :D
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 03 mai 03, 16:17
i kamp mot nedrykk var det vel dette de virkelig trengte...hadde det vært FFK hadde jeg klikka totalt!
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Lagt til: 03 mai 03, 17:08
Klarer man ikke å drive en klubb innenfor
en økonomisk forsvarlig ramme så har man
kanskje ikke noe i 1. divisjon å gjøre? Eller?
Lagt til: 03 mai 03, 19:59
Det burde jo være det sportslig som teller da men...det har jo en sammenheng det. Det var nok en riktig straff fra NFF.
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Lagt til: 04 mai 03, 10:18
Syns ikke det er no grunn til å klage på straffen de har fått... De fikk tydelig beskjed fra NFF om at det var visse ting de måtte legge fram... Det gjorde de ikke, derfor syns jeg straffen er fullt fortjent!!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 04 mai 03, 11:09
Det er selvsagt beklagelig at slikt skjer, og jeg unner ingen den problematikken dette innebærer. Dog synes jeg at lederen i Oslo Øst har et meget godt poeng når han sier at det er beklagelig at det er de "små" klubbene som må lide. Ta eksempelvis Brann og VIF, dette er klubber med så stygge tall at selv Kværner ser bra ut, disse klubbene slipper unna fordi de har et AS de kan skjule seg bak. Sørgelig hele greiene spør du meg...
Håper Oslo Øst reiser seg og gir de forskjellige lagene i 1. Div en god kamp i løpet av sesongen.
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 04 mai 03, 11:39
Synes ihvertfall med dette rotet, som dem faktisk har stelt i stand selv, at det er riktig å frata dem 3 poeng.
Tenkt hvis vanlig praksis hadde blitt fulgt. Da hadde Oslo Øst fått en bot, økonomien hadde jo ikke blitt så veldig mye bedre av det.
Så alt i alt er 3 poeng minus riktig, synes jeg.
:ffk: :ffk: :ffk:
Elleve røe og vite kællær
Lagt til: 04 mai 03, 12:21
Godt poeng der Thomkat...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
06/10/2024 22:02 | 2001f914