Husk meg
Brukernavn
Passord

Mobiliseringen er igang folkens, følg opp!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 23 nov 03, 20:44
Les "Plankehaugen taler":

Stå på folkens, Ikke la oss bli oppfattet som Nadderud, men som en bedre utgave av Ålesund, dvs: en fargeklatt!!

---------------------------

Macka fra start!

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 23 nov 03, 21:41
Blir mer og mer sur på FFK administrasjonen når jeg leser dette. Det er som at de jobber imot oss supporter og ikke med oss!

Sjefskodærn

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 24 nov 03, 11:11
Blir feil å legge skylden på Robert Nilsson hver gang man synes noe går galt. Han bestemmer strengt tatt ikke alt i FFK selvom det er han som må fronte en god del saker for FFK i media, og da gjerne de ubehagelige sakene. Ser ikke helt poenget med å gjøre dette til en hetsende og personfokusert sak. Er vel hele organisasjonen FFK som står bak det hele.

Nå har vi jo også fått en rask tilbakemelding på hvordan det hele ligger an med tribunesaken så langt, og Plankehaugen har blitt lovet en endelig avklaring på onsdag når klubben har vært i møte med tribuneleverandøren. Det er positivt:-)

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 24 nov 03, 11:49
Enig med Lars her, det er tross alt hele styret som fastsetter priser og slikt for inneværende år.
I alle fall veldig bra at vi får en snarlig løsning på plasseringen av Plankehaugen, og i mailen fra R.N ( se mitt innlegg : Raskt svar fra R.N / Plankehaugens plassering ) så skrev han jo til slutt at medlemmene vil ha en "hyggelig" pris. Om denne prisen er den samme som barnebilletter eller deromkring vet jeg ikke. Så noe positivt kommer det da frem om dagen, selv om prisene er høye.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914