Husk meg
Brukernavn
Passord

Hællæwood

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 17 jan 08, 21:10

Opplev Fredrikstad vil sette opp Hællæwood skilt på to plasser (øst og vest for byen).

Er dette noe som vi ønsker turister skal møte da de ankommer Fredrikstad enten fra øst eller vest?

---------------------------

Si!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 17 jan 08, 21:50
Opprinnelig postet av FFKPatriot

Opplev Fredrikstad vil sette opp Hællæwood skilt på to plasser (øst og vest for byen).

Er dette noe som vi ønsker turister skal møte da de ankommer Fredrikstad enten fra øst eller vest?

Haha! Det turistene som ankommer fredrikstad fra øst er jo Skjærviken, Begby, noen slitne bensinstasjoner - og ingenting. Fra vest kan du være så heldig å se ei ku, lukte litt friskt fra Ørmen Fett og Lim.

Et slik skilt eller to til eller fra kan da ikke gjøre noen skade?

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 20 jan 08, 10:45
Endret: 20 jan 08, 10:46
Opprinnelig postet av FFKPatriot

I forbindelse med premieren på "Lange Flate Ballær" synes jeg den absolutt var finurlig og morsom. Det samme kan gjentas ved premieren til oppfølgeren, men dersom det ikke kommer flere filmer i serien bør det også begrenses til den bruken. Jeg bryr meg ikke om folk mener at det er "harry", men å ha at varig plagiat av amerikansk films varemerke (les. Hollywood-skiltet) stående to steder i byen, blir meningsløst, uoriginalt og dumt.

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 20 jan 08, 21:35

Skiltene skal stå der permanent.

Si!

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 20 jan 08, 21:44
Ikke i følge denne artikkelen i FB
Men jeg skal vel innrømme at det er akkurat motsatt av slik jeg fortstod den første artikkelen.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914