Husk meg
Brukernavn
Passord

Aftenposten følger med - priskrig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 nov 03, 01:21
Da har FFKSupporter.net blitt nevnt i Aftenposten også, og denne gangen er det prisene neste sesong som får ta æren. Artikkelen kan leses her.

Legg merke til hvordan Robert Nilsson alltid hevder at "vi ligger på samme nivå som de andre", og når han blir konfrontert med det motsatte, ja, da svarer han alltid på noe helt annet! Han kommer jo ikke med beviser, mens vi kan bevise at så ikke er tilfelle.

Det er også merkelig at supporterne må betale for den nye tribunen! Det burde da FFK selv klare å skaffe midler til.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 nov 03, 01:27
Endret: 24 nov 03, 01:29
Godt å se at Aftenposten følger med, dessuten er det alltid god pr. å bli nevnt i riksdekkende media for oss...

Ser at Robert Nilsson nok en gang sier at "Vi ligger på de samme prisene som de fleste andre i Tippeligaen", og når intervjueren sier at motparten hevder at det ikke er tilfelle, så er dette svarene hans:

- De må skjønne at det blir dyrere når vi går opp en divisjon.

For det første så svarer han ikke på spørsmålet, og for det andre har vel ingen reagert på at prisene er blitt høyere. Men det er forskjell på en økning på 100% og 50%, Nilsson.

Nilsson sier også:

- Jeg tar dette med stor ro. Vi skal begynne å selge sesongkort til helgen. Vi får se på reaksjonene da.

Heller ikke noe med saken å gjøre. Selv om folk vil kjøpe sesongkort så er ikke det ensbetydende med at de ikke synes prisene er hårreisende. Det handler tross alt om folk som mer eller mindre elsker FFK, og de ville nok kjøpt sesongkortene sine om de kostet 3500 også. Det betyr ikke at man trenger å utnytte det.

Dessuten kjøper jeg ikke argumentet om at publikum skal finansiere nye tribunen. Det bør da finnes bedre løsninger enn det?

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 24 nov 03, 07:53
Dersom svært få kjøper sesongkort til helgen og uka som kommer, så tror jeg kanskje, og sier bare kanskje, at Hr.Nilsson med venner vil revurdere prisen, men ser det dessverre som lite sansynelig...

At man skal være nødt til å betale alt fra 500 kr til det dobbelte av hva etablerte tippeligaklubber tar for sine kort, det er helt villt...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914