Ny ishall i Fredrikstad
ny ishall i Fredrikstad
Vil bare legge ut en tråd om at det er planer om en ny ishall i Fredrikstad, og det vil glede alle oss rød/hvite!
Takk til Henning, Terje og Rune
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
heia heia...
100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)
Og, forresten...Særp er et forbanna høl!
Skjønner egentlig ikke hvorfor komunen skal gi gratis tomt til FFK og Stjernen og i hele tatt spytte penger inn i det prosjektet. Fredrikstad komune har nok av huller å putte de penga på, spesielt nå som FrP skal fjerne eiendomskatten. Virker som om politikerne der nede ikke har lært av det forrige komunestyres feil og er i ferd med å styre komunen ut i ny gjeldskrise...
EDIT: Hm... Ser ut som dere som kritiserte folk for å stemme FrP får rett...
Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
mye spennende som skjer rundt stjernen om dagen :D hadde vært helt topp vist de hadde fått ny ishall+ treningshall også en stor utendørs kunstisbane for mann i gata alla den i sarp(den hadde ialefall jeg besøkt ofte).
hvis da ffk i tillegg kunne fått plass til sitt trenings anlegg der så hadde det vært helt opptimalt for fredrikstad idretten ..
stjernen og ffk sammarbeider i prosjektet ffk colege? er det ikke så? derfor hadde det også vært idielt med anleggene rett siden av hverandre.
leste i avisa idag at det var kommet et forslag om å gjøre om dagens ishall til en håndball /innebandy hall... syns også dette er et kjempe tiltak (hadde vært morro om håndballen og innebandyen hadde gått for et prosjekt alla by prosjektet de også )
ser lyst ut for fredrikstad idretten om dagen :D
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Synes det var et knall forslag fra Tindlund jeg. Må jo være lettere og billigere å gjøre om Stjernehallen, enn å bygge nytt fra grunnen av. Samtidig bevarer man den gamle hallen også, de fleste i Fredrikstad har minner derfra.
Bare å sette i gang, synes jeg, hvis Stjernen får dekket sine behov med flere isflater i den nye hallen.
Kanskje ikke lurt å bygge en enda større hall oppi der?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914